90%

@Xwifematerial lmao friend.. they arenโ€™t cute! Lol

location_on

Witcha Daddy

schedule

Invalid date

50%

lil baby @AshleyAri is super fine.... i only ever seen her on here..and she be chillin and stayin out the way...sheโ€ฆ https://t.co/Dkkm1iuXuY

location_on

cincinnatlanta

schedule

Invalid date

50%

That child just like to be home.. donโ€™t care what we do. He be cool wit it for 15 mins then he ready to go..

location_on

Witcha Daddy

schedule

Invalid date

40%

@AshleyAri Lmao fly to spray them with water

location_on

Land of no green cards

schedule

Invalid date

30%

Set was older than Us.. lol

location_on

Witcha Daddy

schedule

Invalid date

30%

@KingDamien21 Go away lol

location_on

Witcha Daddy

schedule

Invalid date

30%

Not nice https://t.co/RH9tjTlsGD

location_on

Tampa, FL

schedule

Invalid date

30%

@AshleyAri Sheโ€™s definitely the ๐Ÿ gotta make my first kid to one of her songs lol

location_on

Daytona Beach, FL

schedule

Invalid date

30%

I need to get to a Monica show.. I really love that lady!

location_on

Witcha Daddy

schedule

Invalid date

30%

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ RT @Shonboo: Really just thought about when Keylo was arguing with a girl and her washing machine and baby I hollered lol

location_on

Witcha Daddy

schedule

Invalid date

20%

Property value keeps going up.. I like those alerts..

location_on

Witcha Daddy

schedule

Invalid date

20%

Itโ€™s a nigga named Fraud_god on IG... never seen nothing like it before.. ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

location_on

Witcha Daddy

schedule

Invalid date

20%

@AshleyAri I like her sheโ€™s the only one thatโ€™s pure in the industry thatโ€™s been out as long as she has

location_on

Daytona Beach, FL

schedule

Invalid date

20%

@TucoFbaby @AshleyAri They like water

location_on

Tampa, FL

schedule

Invalid date

20%

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ RT @PineappleCGC: The neck brace won't help. https://t.co/RaX4o0N2hm

location_on

Witcha Daddy

schedule

Invalid date

20%

@MOWHETT lmfaooo itโ€™s cute friend...

location_on

Witcha Daddy

schedule

Invalid date

10%

@ImSo_ShotOut Yes. Loveee her

location_on

Witcha Daddy

schedule

Invalid date

10%

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ RT @necieDIMPLE: Please get yโ€™all sassy asses out my mentions https://t.co/L5G8T1ewG5

location_on

Witcha Daddy

schedule

Invalid date

10%

@Love_Chan yes maโ€™am!

location_on

Witcha Daddy

schedule

Invalid date

-80%

@AshleyAri I be liking ugly niggas I dunno

location_on

Tampa, FL

schedule

Invalid date

-70%

Them ugly cats so gat damn mean.. ๐Ÿ˜‚

location_on

Witcha Daddy

schedule

Invalid date

-60%

@necieDIMPLE Ari be so sick of my shit

location_on

Witcha Daddy

schedule

Invalid date

-50%

@AshleyAri @TucoFbaby Idk. That mess kills me. I cant even drink half a glass without going to sleep

location_on

Wandering, but not lost

schedule

Invalid date

-40%

@AshBoo84 lmfaoooo Celie face ass

location_on

Witcha Daddy

schedule

Invalid date

-40%

Jit was fucking UP there!!!!!

location_on

Witcha Daddy

schedule

Invalid date

-40%

@AshleyAri That washing machine aint deserve that shit ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

location_on

Wandering, but not lost

schedule

Invalid date

-40%

Talk to her while I fuck.. make her cum quick..

location_on

Witcha Daddy

schedule

Invalid date

-40%

@Keylo__ All gat damn day!!!

location_on

Witcha Daddy

schedule

Invalid date

-40%

@AshleyAri ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ Shit

schedule

Invalid date

-40%

@YouLuvEsh WTF?!

location_on

Witcha Daddy

schedule

Invalid date

-40%

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ RT @ImmaSoccerMOM_: My Nigga Got Our Picture In His Car On His Dashboard ๐Ÿฅฐโ˜บ๏ธ Yโ€™all Hoes Done Fucked Up. The Obsession Is Real Ok

location_on

Witcha Daddy

schedule

Invalid date

-30%

Listen... RT @Keylo__: Keke Wyatt really got 9 mothafuckin chern.... I couldnโ€™t imagine being that miserable

location_on

Witcha Daddy

schedule

Invalid date

-30%

I hate Cole hair.

location_on

Witcha Daddy

schedule

Invalid date

-30%

RT @GAFollowers: Bad Boys 3 sends out a new casting call in metro Atlanta. Producers are looking for tough men and women to begin filming tโ€ฆ

location_on

Witcha Daddy

schedule

Invalid date

-30%

Couch died in 92.

location_on

Witcha Daddy

schedule

Invalid date

-20%

@AshleyAri Iโ€™m sick.

location_on

The Female Quixote Studio

schedule

Invalid date

-20%

Couch was filthy af. Now they can clean the shit.. or. Replace it!

location_on

Witcha Daddy

schedule

Invalid date

-20%

A whole fool and a half.

location_on

Witcha Daddy

schedule

Invalid date

-20%

RT @OhImGon_SayIt: Yall off tomorrow?? Jealous https://t.co/yDmaRJ3l0A

location_on

Witcha Daddy

schedule

Invalid date

-20%

@OhImGon_SayIt @AshleyAri IM SCREAMING!!!!!

location_on

Wandering, but not lost

schedule

Invalid date

-20%

@YouLuvEsh GOOD!!! Lil cock blocker..

location_on

Witcha Daddy

schedule

Invalid date

-20%

Say Thank You.. RT @RaspburryBeret: Fuck dem kids https://t.co/5TTn1e70RI

location_on

Witcha Daddy

schedule

Invalid date

-20%

Reggie look like that shit on Lord of the Rings...

location_on

Witcha Daddy

schedule

Invalid date

-20%

RT @StephanSpeaks: Disagreement is acceptable, disrespect is not.

location_on

Witcha Daddy

schedule

Invalid date

-20%

@necieDIMPLE they sho know how to ruin a day off fah me!

location_on

Witcha Daddy

schedule

Invalid date

-20%

Thatโ€™s F U C K I N G Crazy!!!!!

location_on

Witcha Daddy

schedule

Invalid date

-20%

Said sheโ€™s tired that Iโ€™m always on the road RT @AshleyAri: Woke up this morning found a letter that she wrote...

location_on

A Different World

schedule

Invalid date

-10%

Be me in the kitchen with no music.. https://t.co/so2Rb1NvVA

location_on

Witcha Daddy

schedule

Invalid date

-10%

Hoarder so bad, the support beams in the house are cracked...

location_on

Witcha Daddy

schedule

Invalid date