60%

@radicles_ IM RLLY GLAD... im gonna try a bit harder and thats a good idea bc my stabiliser on sai is automatically… https://t.co/XMgPKtfScx

location_on

Birmingham, England

schedule

Invalid date

60%

Lanny I'm in such a christmas mood rn and nothing can express my love for the holidays more perfectly than him he… https://t.co/wJkgSW0eR4

schedule

Invalid date

50%

@Jae_Day6 hey, do you like my icon? i think it's the best (bc you're the best)

location_on

+55 (85)

schedule

Invalid date

40%

RT @lalishoot: Jennie laughed and sang produce101’s Pick Me to Bokyung the manager bc that day he wore a bright yellow shirt looking like a…

location_on

ilha blink

schedule

Invalid date

40%

RT @ZalkaB: A1 Canada Australia + New Zealand South Korea Ireland + Greece Re-visit the US I wish to admire the nature & do sightseeing,…

location_on

Worldwide

schedule

Invalid date

40%

RT @giannahammer: This is why I’m excited to be having a boy first, bc when a girl comes she’ll have a brother to protect her no matter wha…

schedule

Invalid date

30%

RT @destinedzionxo: 7. Ya'll don't want women to have abortions but ya'll wanna have sex without condoms bc it "feels better" then when she…

location_on

OH

schedule

Invalid date

30%

RT @destinedzionxo: 7. Ya'll don't want women to have abortions but ya'll wanna have sex without condoms bc it "feels better" then when she…

location_on

Atlanta, GA

schedule

Invalid date

30%

RT @destinedzionxo: 7. Ya'll don't want women to have abortions but ya'll wanna have sex without condoms bc it "feels better" then when she…

schedule

Invalid date

30%

RT @PrettyDayjerous: LMAO MY PROFESSOR CAME TO CLASS FED UP WITH SCHOOL SO SHE HAD US SIGN IN AND DISMISSED US. SHE SAID SHE HAD TO LEAVE B…

location_on

The Garden State ❤️

schedule

Invalid date

30%

@seriftxt why do all printers have drivers from like 5,000 BC and magically stop working during the solid 30 second… https://t.co/ijOUGY1MCN

location_on

limsa lominsa, eorzea

schedule

Invalid date

30%

RT @silentwandererx: HAPPY BIRTHDAY VARUN DHAWAN this kid is gonna turn 31 in less than 2 hours & im turning emotional as ever bc i have SO…

schedule

Invalid date

20%

@pizzicatofuse As someone with a little more experience and someone to befriend, he likes teasing raizen that way b… https://t.co/dp8Ds67MpA

location_on

hi i'm kab, toki my meki.

schedule

Invalid date

20%

@slugbog Yes. It can be 50/50 but bc of certain places I worked I can say with certainty that there is enough cultu… https://t.co/t7zIR2HWdx

schedule

Invalid date

20%

Be careful who you give to. Bc the majority of people aren't going to give back.

schedule

Invalid date

20%

RT @alexarodrigguez: Am I the only one that sits in the car just parked outside of home for like 20 min to self reflect & relax listening t…

location_on

Probably at pekoe tbh

schedule

Invalid date

20%

RT @alexarodrigguez: Am I the only one that sits in the car just parked outside of home for like 20 min to self reflect & relax listening t…

location_on

San Diego, CA

schedule

Invalid date

20%

RT @jamesheriff: 16 years later and he still wears it better https://t.co/X57DGU8tqM

schedule

Invalid date

20%

RT @alexarodrigguez: Am I the only one that sits in the car just parked outside of home for like 20 min to self reflect & relax listening t…

location_on

Norman, OK

schedule

Invalid date

20%

What Are the Benefits of Star Fruit? https://t.co/1fu0FtMlgD via @mercola I don't eat a ton of fruit bc of he sugar but his one is gd.

location_on

Daytona Beach, FL

schedule

Invalid date

20%

RT @alexarodrigguez: Am I the only one that sits in the car just parked outside of home for like 20 min to self reflect & relax listening t…

location_on

In bed

schedule

Invalid date

20%

i rly need to work on a technique to save the setlists on concert days bc trying to find them out post concert is t… https://t.co/ZhdoVFyt1m

location_on

bini, she/her, 21, germany

schedule

Invalid date

20%

*goes trail biking bc healthy fun* universe has other plans - chain jumps off gear and front brakes explode in the middle of the woods #lml

location_on

New York

schedule

Invalid date

10%

@DerrickPMG you right but i just wouldn’t call Yeezus trash bc uh yeah

location_on

in my bag

schedule

Invalid date

10%

@kaileymiesner only bc i’m sick lol and trying to recover

location_on

somewhere

schedule

Invalid date

10%

thread of today bc i’m happy and i’ve missed them so much! 💞💓💘💞💓💘

location_on

kc nb

schedule

Invalid date

10%

General Practitioner (Prince Rupert, BC)Northern Health Authority https://t.co/6ySEvPFpRy #jobs #mdjobs

location_on

Ottawa, Canada

schedule

Invalid date

-90%

For being as small as I am I shouldn’t have such bad road rage bc someone’s gonna beat my ass one day 😂

location_on

Ohio

schedule

Invalid date

-70%

This fight always kills me bc as badass as it is, you know Kakashi is dying inside bc he has to kill his best frien… https://t.co/ZKoIeHbiTq

schedule

Invalid date

-70%

The bad thing about dating is that i suddenly understand the whole not being on the same emotional lvl shit my ex t… https://t.co/99joYe7kzc

location_on

in my own wonderland of sorts

schedule

Invalid date

-60%

RT @mofrasier: “You not a smart ass bc you dumb thiccc”[email protected]_

schedule

Invalid date

-60%

RT @seIenalust: childish ariana stans should be banned from twitter tbh imagine doing all this bc someone had a braided ponytail pathetic l…

location_on

Guarda, Portugal

schedule

Invalid date

-60%

RT @destinedzionxo: 26. Ya'll throw insults at a woman bc she ain't return your feelings and ya'll can't handle rejection. Ya'll be damn n…

location_on

utopia

schedule

Invalid date

-50%

@hellohappy_time I honestly have no idea bc I rely on you to remind me about all the shit I'm constantly forgetting

schedule

Invalid date

-40%

it was a mistake going through my clothes bc i wanna get rid of them all but then ill be naked :/

location_on

he/they

schedule

Invalid date

-40%

bbmas 2016: me and my friend SOBBED bc we didn’t get tickets to see Shawn and troye bbmas 2018: we gonna fucking s… https://t.co/ZIw8geP44h

location_on

las vegas

schedule

Invalid date

-40%

RT @BonnerKenya: When you gotta look around to see who tf they think they talking to bc it sure as hell wasnt you https://t.co/cynWJ30rbD

location_on

florida or dmv

schedule

Invalid date

-30%

udah setengah satu & im still laugh bc this shit https://t.co/9H97meQ4zP

location_on

+62

schedule

Invalid date

-30%

RT @Bakari_Sellers: Cassandra Butts. You held up her nomination Bc she was friends with @BarackObama. She died. https://t.co/B1IMU4UNDd

location_on

Tucson, AZ

schedule

Invalid date

-30%

RT @Sarah_Cundy: tm: omg I look so bad in that one don't post it anywhere just bc u look good queen: dw I won't ;) https://t.co/92364RtGxv

location_on

Salford

schedule

Invalid date

-30%

RT @jaw_cee: This is how awkward everyone at my family functions acts bc no one gets along lolol https://t.co/7CVF6yXqhk

schedule

Invalid date

-30%

RT @aliasvaughn: Don't you dare. He is a DANGER to National Security and he has NO distinguished time as CIA director. He is a PUTIN MUPPE…

location_on

Northeast

schedule

Invalid date

-20%

@MikkiGorman I'm triggered by nonsense, logic and reason is the cure. And trying to use your trans personhood as so… https://t.co/o3Ip5b7XQM

location_on

?

schedule

Invalid date

-20%

RT @cabeIIoholic: I really hope Sangria wine will come out under Columbia bc im sure as hell they r gonna come thru with that budget to pro…

location_on

havana

schedule

Invalid date

-20%

RT @RepTedDeutch: Dark money groups can hide their donors bc they think the FEC won’t enforce disclosure rules. The FEC blocked @CREWcrew’s…

location_on

United States

schedule

Invalid date

-20%

RT @ningpacrim1: me searching my replies when i can only see like half of them bc people are fucking shadowbanned: https://t.co/CriAoB3BTm

location_on

FL

schedule

Invalid date

-20%

@knqjoonie So i could understand why Americans will be angry at certain stuff that we wouldn't be bc let's face it… https://t.co/PU0NBQbmI1

location_on

876🌴

schedule

Invalid date

-20%

@BitchInTheHous3 Those dipshits should be crying bc they don't get to be you

schedule

Invalid date

-20%

RT @jessconte: gab just dropped me off at the airport & i started crying bc airports and goodbyes always remind me of our long distance 😩 a…

schedule

Invalid date

-10%

RT @browngurl304: if im not wearing my glasses and i make eye contact w u and walk away its bc im blind not rude /: https://t.co/rc4DCcLSGy

location_on

Pines

schedule

Invalid date

-10%

RT @NOTORIOUSAALI: YOU’RE IN THE SAME PLACE BC YOU RUNNING AWAY FROM EVERY UNCOMFORTABLE FEELING AND SITUATION. THAT’S WHY YOUR STAGNANT AS…

location_on

Washington, DC

schedule

Invalid date

-10%

RT @snowberrytae: the way Jimin got so shy when he and Taehyung were so close to each other, he couldn't even look at him in the eyes bc to…

location_on

JiminsEyeSmile

schedule

Invalid date

-10%

RT @iamangnapoli: ladies, get you a man who's excited either way bc this right here is beyond embarrassing and childish https://t.co/309X6K…

schedule

Invalid date

-10%

RT @snowberrytae: the way Jimin got so shy when he and Taehyung were so close to each other, he couldn't even look at him in the eyes bc to…

schedule

Invalid date

-10%

🚨🚨 #Wyoming is holding a trophy hunt of #Yellowstone grizzly bears this fall but working to hide it from tourists.… https://t.co/nhiUHfxEcq

location_on

The Outer Ring of Saturn

schedule

Invalid date

-10%

RT @DRAGONSWEN: if they aren‘t endgame imma fight everyone cc starrygrimes sc caeilum ac me dt myself bc i suffered while editing this 🙂…

schedule

Invalid date

-10%

RT @ShanBreezyy: i just saw a tweet from a woman that said she would date a man with a son but not a daughter bc she wants no female human…

location_on

In Florida, lost in the sauce.

schedule

Invalid date

-10%

RT @NOTORIOUSAALI: YOU’RE IN THE SAME PLACE BC YOU RUNNING AWAY FROM EVERY UNCOMFORTABLE FEELING AND SITUATION. THAT’S WHY YOUR STAGNANT AS…

location_on

Cincinnati, OH

schedule

Invalid date