50%

labas ka minsan para maging maitim kadin kaingit kaputian mo eh hahahah char stay strong sainyo ni baba hahahahah d… https://t.co/wegZVdpJb8

location_on

Caloocan City

schedule

Invalid date

50%

RT @lmaomelanie: pretty privilege is a thing & I hope all my girls are taking advantage of it to the fullest extent

location_on

travelling

schedule

Invalid date

50%

RT @char__barker: Inspired by @keilidhmua 💫 @ABHcosmetics Modern Renaissance, clear brow gel & #ABHxAmrezy highlight 🧚🏼‍♀️IG: char_barker…

location_on

Bretagne, France

schedule

Invalid date

50%

RT @CrazyTheMarta: knowing A, he would NEVER want us out of his life, trust me (tho idk if thats a good idea HAHAH char) #ALDUBForeverLove…

location_on

FAULKERSON-MENDOZA

schedule

Invalid date

40%

@itsmannallen Congratulations Mars mukha kang yayamanin na dyan HAHAHAHA char! Congratulations Mars worth it lahat… https://t.co/f2ML7quQBE

location_on

Burgos

schedule

Invalid date

40%

What is your ideal bf?Koreano po talaga hehe char basta sincere and genuine sa pinapakita/pinaparamdam oks na ok… https://t.co/mnqHPqGxHW

schedule

Invalid date

30%

@Recsss29 di naman sa pang aano pero yung magugulat kanalang tapos sasabihin mo hala bat may prend akong genete hahaha char.

location_on

Seoul, Korea ☄✨

schedule

Invalid date

30%

@ktngg @RoxramosPatch @clarisseguiang @mariaaleya E? Ewan ko kung lalaki ba hahaha char

location_on

San Diego, CA || Olongapo City

schedule

Invalid date

30%

@ybriella sikretong malupet char hahaha pag nagkita tayo!!! 😘

location_on

isaw & squidbolz

schedule

Invalid date

30%

RT @DrAmalinaBakri: Haha I had chicken rice yesterday for iftar and char kuey tiaw the day before, roti canai last week, there are lots of…

schedule

Invalid date

30%

RT @DrAmalinaBakri: Haha I had chicken rice yesterday for iftar and char kuey tiaw the day before, roti canai last week, there are lots of…

location_on

Malaysia

schedule

Invalid date

30%

@JeffBrazier @Harveyofficial I love this...I cannot even begin to type all the many reasons why I love this tweet b… https://t.co/j9yqY0Gw47

location_on

London, UK

schedule

Invalid date

30%

@nicolemlnz HAHAHAHAHAHAHA baliw ka ateee. Sige pipilitin ko pero di ko sya makukumbinsi e hahaha malay naten sumay… https://t.co/G9UhX2jnPP

location_on

in a serenity place

schedule

Invalid date

30%

RT @mrtom101: @LadukeCharlotte @julia4716 @lonelyangel1121 When I think of you😜💐 Happy to see ya back in the Twitter universe Char☕️☕️ Hav…

location_on

Avignon, France, Lisboa Portugal

schedule

Invalid date

30%

@leikabos IN LOVE NA RIN AQ CHAR

location_on

mapúan • fame&glory

schedule

Invalid date

30%

kaloka nakalimutan kong bumili ng food sa labas di tuloy ako nakapag dinner, diretso tulog na. char haha

location_on

Paris-tern university

schedule

Invalid date

30%

@khertkart I know. As if we have a choice di ba? Hahaha. Char. Alak!!!

location_on

Makati, PH

schedule

Invalid date

30%

RT @DrAmalinaBakri: Haha I had chicken rice yesterday for iftar and char kuey tiaw the day before, roti canai last week, there are lots of…

schedule

Invalid date

20%

i need comfort char

schedule

Invalid date

20%

@Pads54 char lang enjoy ka jan 😘

schedule

Invalid date

20%

@heeeyLC @MisPuerco Fake fans. Kumakapit lang sa kilig. Lol. Joke lang yan ui. Baka seryosohin ng iba. Char

location_on

Republic of the Philippines

schedule

Invalid date

20%

Thank you guys for today 💙 #Graduating (char, di tayo sure) https://t.co/uLERVZ6F7m

schedule

Invalid date

10%

I will never understand why at brat frys people prefer their burgers and brats burnt. Yes a bit of char is going to… https://t.co/L77hbVtD5j

location_on

Anytown, USA

schedule

Invalid date

10%

Nung hs ako, excited akong mag-32. Ewan ko bakit 32. Baka i felt 30 was too mainstream. Char. Weird. Basta targets… https://t.co/g3bMuwklgn

schedule

Invalid date

10%

@maenvrs @Rauchelleee A million dreams naaaa HAHAHAHAHAHA char :(

location_on

plm

schedule

Invalid date

10%

RT @kassandramulato: : anong dream mo for the future? Me: Gusto ko maging someone's answered prayer. Char

location_on

westerberg

schedule

Invalid date

10%

Char ambaba na ng luha ko mga bes feeling ko pwede na ko mag artista

schedule

Invalid date

-80%

RT @yeetztweetz: will someone date this dude already so he’ll shut up holy fuck https://t.co/zQQqZsk7B2

location_on

travelling

schedule

Invalid date

-30%

First of all, there is absolutely nothing wrong with being “average”. Second, what you are doing is imposing on us… https://t.co/bYVtpd9No7

location_on

Makati City

schedule

Invalid date

-10%

Kimberly pano magmove on? :--( — uhm.. di ko rin lam kase di pa ko nakakamove-- char. forget all the things that is… https://t.co/Ap31z2vObK

location_on

in your heart's wrath

schedule

Invalid date

-10%

@serendipidrei Ay wrong spelling pa pangalan ko HAHAHHAHA CHAR yiiie drei mamimiss mo din ako promise

location_on

istemdi | Riverdale

schedule

Invalid date

-10%

RT @arolfcaranguian: Iwan na natin si @tweeterph Lipat na tayo sa MAYWARD HOT ON TIKTOK char no char

schedule

Invalid date

-10%

char is exempt from this she can’t guess

location_on

gw, cd, she/her

schedule

Invalid date