50%

@bursterasure OH MY GOD YEAH I KNEW I WAS FORGETTING A REALLY GOOD COOKING ONE im dying squirtle

schedule

Invalid date

40%

RT @endrizka_r: C: Thank you 😊 Me: Btw, do you have a go to recipe? C: *couldn't catch what I said (??) Me: Ah, something you like to cook…

schedule

Invalid date

40%

RT @beajunghoseok: Y'ALL OH MY GOD PH PEARLS PUT AN AD FOR HOBI ON EDSA I LOVE Y'ALL https://t.co/k5rikwaO6i

location_on

🇬🇧 trying to be ia bc uni

schedule

Invalid date

40%

@dasia_aisad oh he was turnt turnt lmao

schedule

Invalid date

40%

RT @beajunghoseok: Y'ALL OH MY GOD PH PEARLS PUT AN AD FOR HOBI ON EDSA I LOVE Y'ALL https://t.co/k5rikwaO6i

location_on

+63 | ksj's shoulders

schedule

Invalid date

40%

RT @jamescharles: oh.... oh wow https://t.co/bRr9fM92yW

location_on

Northern Ireland

schedule

Invalid date

30%

@westhamfootball @premierleague @LondonStadium Oh brilliant, irony, I get it! 😂

location_on

United Kingdom

schedule

Invalid date

30%

@seokT__T oh my god howd this happen*~* i hope theyre both ok:((

location_on

she/her

schedule

Invalid date

30%

@RealBWC @TeamYouTube "What? It's just an ordinary YouTube Cha- OH MY GOODNESS"

location_on

California, USA

schedule

Invalid date

30%

RT @David_Challen: Now is the time to bring greater understanding and awareness of the serious affects of #coercivecontrol control as well…

location_on

Cockenzie and Port Seton, Scotland

schedule

Invalid date

20%

@Oh_MellNawww @jameelajamil True story!

location_on

Scotland, United Kingdom

schedule

Invalid date

20%

RT @dinzcastro: So sad to hear😔 The applause would have been more thunderous & deafening if not for the oversight. Quen did a great job on…

schedule

Invalid date

20%

RT @TaeJinpix: oh my god kim seokjin pls he is not being so shy like before jin satans where yall at https://t.co/okq5EBxYQa

location_on

Desi army

schedule

Invalid date

20%

@lizsydneycomms 😳 oh dear.. wireless machines! I must be hooked up to wireless machines! 😂

location_on

Queensland, Australia

schedule

Invalid date

10%

@6thomasJM @SophyRidgeSky I don't have to convince you of anything that's the game you play. You are all the proof… https://t.co/5Eju6czL0H

location_on

TheCage, TalosIV

schedule

Invalid date

10%

@Metro_Ents @nie_r_lona Oh yeah oh yeah https://t.co/SOX3SsmtaJ

schedule

Invalid date

10%

They are sp egotistical they think you are hitting on them when you are not. I just started saying yes to all their… https://t.co/QSYQzhENCv

location_on

No Racism Sexism Classism Disalbism Elitism or Homophobia Allowed

schedule

Invalid date

10%

RT @lTZYs_YUNA: OH MY GOD ✨✨ https://t.co/Gq3XuPXlKj

location_on

Today!

schedule

Invalid date

10%

@ABC The Alaska governor should be putting the National Guard on Little Diomede island to protect the USA from the… https://t.co/StRuE5iOl3

location_on

USA & Philippines

schedule

Invalid date

10%

oh my god https://t.co/ab3QkjbCe2

location_on

twizone pristin loona & exo

schedule

Invalid date

10%

RT @mmpp_100: oH YEAH I MEANT TO SAY !!! the fathers day cards are from iman's gorgeous comics !! https://t.co/04gxHguT6H + the ritsu poet…

location_on

she/her

schedule

Invalid date

10%

oh yeah and this is what I had underneath https://t.co/qxul4JIgYe

location_on

Brooklyn, NY

schedule

Invalid date

10%

RT @mattPFV: @McJuggerNuggets @TeamYouTube Oh my god 😳 wtfffff is THIS!!!!!

location_on

Queensland, Australia

schedule

Invalid date

10%

@Ratchell__ Oh my god 😭 I wouldn’t be able to contain myself

location_on

Parkersburg, WV

schedule

Invalid date

-60%

RT @Shen_the_Bird: me: i've finally conquered my fear of ghosts therapist: that's the spirit me: oh fuck where

schedule

Invalid date

-50%

@xlovelymae_ oh no cyst bat ganon, I know every shit i'm saying. Siguro ikaw yung hindi alam ang sinasabi ko. Kasi… https://t.co/g4kyVZFyXT

location_on

🌻

schedule

Invalid date

-40%

RT @xdiarynileyy: my moods: tired super tired ultra tired oh shit...

schedule

Invalid date

-40%

@realDonaldTrump You said ISIS was defeated. All ok n account of you! Oh wait, that's right, more lies. How sad th… https://t.co/IQtJoRrHqS

schedule

Invalid date

-30%

Oh no my heart is crying what a talented man https://t.co/aqR7vw4EBU

location_on

🇯🇵

schedule

Invalid date

-30%

RT @worriedkilljoy: I'M WEARING A PANIC AT THE DISCO SHIRT AND SOME GIRL CAME UP TO ME AND ASKED WHAT MY FAVOURITE SONG WAS SO I SAID THE C…

schedule

Invalid date

-30%

RT @parkerismss: security question: who was your first grade teacher? my first grade teacher, hacking my bank account: oh HELL yes

schedule

Invalid date

-30%

RT @redskyatnight: Oh, might just pop into this antique shop for a little browse and - GOD ALMIGHTY WHAT THE HELL IS THAT? https://t.co/u9J…

location_on

Highgate, London

schedule

Invalid date

-30%

RT @parkerismss: security question: who was your first grade teacher? my first grade teacher, hacking my bank account: oh HELL yes

schedule

Invalid date

-20%

RT @DVATW: Oh look. BBC rowing in behind Macron to smear #Giletsjuanes as "anti-Semitic" https://t.co/1XgOgVxc56 I wonder which community i…

location_on

South East, England

schedule

Invalid date

-20%

@Klockon @SpursOfficial It was at first yes, can’t remember what year it went colour 🤣 oh my mum and tennis, bloody… https://t.co/z1NYWgj2nN

location_on

England, United Kingdom

schedule

Invalid date

-20%

RT @NE0BOSS: OH MY GOD I HATE THIS https://t.co/AWhl4ykuHx

location_on

moon taeil's heart,ncity

schedule

Invalid date

-20%

RT @ithebigc: Since you all asked me to tell Sakura... 😉 Me: Chaeyeon got jealous 😂 Sakura: Heh? Why? Me: You said Minju was the cutest Sa…

location_on

no where asal bahagia

schedule

Invalid date

-10%

RT @SarahTaber_bww: oh my god we got a lot of replies here completely missing the point the point is that MARIE KONDO IS RIGHT WE HAVE FE…

location_on

Kansas

schedule

Invalid date

-10%

Deus trabalha no silêncio, oh melhor está por vim😍😍

location_on

Rio de Janeiro, Brasil

schedule

Invalid date