60%

RT @ImranKhanPTI: Alif Ailaan has put out these amazing figures on District Education Rankings for 2017. 9 of the 10 top districts are from…

location_on

Multan,Pakistan

schedule

Invalid date

50%

RT @SAN_Baloch: 16th December is the Liberation Day of Bangladesh. 46 years back the Bangali nation won their freedom against the barbaric…

location_on

Occupied Balochistan,

schedule

Invalid date

50%

RT @SAN_Baloch: 16th December is the Liberation Day of Bangladesh. 46 years back the Bangali nation won their freedom against the barbaric…

schedule

Invalid date

40%

These are testimonials from people who have worked at Mint. If you'd like to benefit from the same environment, che… https://t.co/YgcYCIVO2d

location_on

London / New York

schedule

Invalid date

40%

i feel bad for running away earlier fr lanz and at the same time, i'm happy kasi hahaha i able to laugh things off… https://t.co/6fsLG54EFz

location_on

olfu • val

schedule

Invalid date

40%

RT @ifnt7effect: howon and infinite's live audio was gone at the same time. synchronization at its finest lmao

location_on

H

schedule

Invalid date

40%

titter for the last time i dont Care abt the same 2 tweets 58384 of my mutuals liked ok, i only care if they're bak… https://t.co/oTqdOzlWvT

location_on

serbia

schedule

Invalid date

30%

@lovesickleroy SAME HOOR HAHAHA hij is kakka mooi

location_on

prison world 1994

schedule

Invalid date

30%

I love same old friends in my life https://t.co/xOMoYu8vIP

schedule

Invalid date

30%

Salt and sugar look the same; be careful who you trust.

schedule

Invalid date

30%

Can it b used in collecting money from same bank? If yes am interested. https://t.co/iz4s9R1lk5

location_on

Nature Island

schedule

Invalid date

20%

RT @jbbags777: @KweenKisses6 @KweenKFanGirl @delavinkisses Same...support ko ship ko kc seventy thirty support ko. @delavinkisses KISSES…

location_on

Bulacan, Central Luzon

schedule

Invalid date

20%

RT @_The_Scribbler: We might have felt The same thing, But only one of us Was brave enough To put it into words.

location_on

In the heart of the ocean

schedule

Invalid date

20%

RT @charlesadler: #JasonKenney has done it again. Winning more than 70% of the vote. Detractors call him names attempting to stoke fear. Re…

location_on

ÜT: 43.65339,-79.37533

schedule

Invalid date

20%

if you find someone who you think is it. if they don’t have the same attraction and don’t wanna be with you as much… https://t.co/ALalQ4DW68

schedule

Invalid date

20%

some parts of Barcelona looks like some parts of Brooklyn which looks like some parts of London. Lotta cities look… https://t.co/EdOJAfRzXW

location_on

City of London, London

schedule

Invalid date

20%

@Tip U jus smoked a blunt, thats why u laid out like dat lmmfao 😅😂😂😂😥😤 I be the same way!!! MOBILE, AL BABY 😇

location_on

Mobile, AL

schedule

Invalid date

20%

@PierogiB You’ll find somebody. Rn we’re all still young and searching. You’ve already made supportive friends onli… https://t.co/AY0gjZmzLd

location_on

Nilfgaard

schedule

Invalid date

-80%

RT @ericgarland: Texts between Strzok and Page at FBI: Trump is a "douche" and terrifying. Bernie is an idiot. Snowden deserves the death p…

location_on

Bedford

schedule

Invalid date

-80%

RT @_skizzymars: do y'all ever wonder how the hell you can remember all the lyrics to the oldest songs but can't remember a damn thing from…

location_on

v i b e n a t i o n

schedule

Invalid date

-80%

RT @_skizzymars: do y'all ever wonder how the hell you can remember all the lyrics to the oldest songs but can't remember a damn thing from…

location_on

check likes for my tweets ♡

schedule

Invalid date

-80%

RT @_skizzymars: do y'all ever wonder how the hell you can remember all the lyrics to the oldest songs but can't remember a damn thing from…

schedule

Invalid date

-80%

RT @_skizzymars: do y'all ever wonder how the hell you can remember all the lyrics to the oldest songs but can't remember a damn thing from…

schedule

Invalid date

-80%

RT @_skizzymars: do y'all ever wonder how the hell you can remember all the lyrics to the oldest songs but can't remember a damn thing from…

schedule

Invalid date

-80%

RT @_skizzymars: do y'all ever wonder how the hell you can remember all the lyrics to the oldest songs but can't remember a damn thing from…

location_on

we do not own content

schedule

Invalid date

-80%

RT @_skizzymars: do y'all ever wonder how the hell you can remember all the lyrics to the oldest songs but can't remember a damn thing from…

schedule

Invalid date

-80%

RT @ericgarland: Texts between Strzok and Page at FBI: Trump is a "douche" and terrifying. Bernie is an idiot. Snowden deserves the death p…

schedule

Invalid date

-60%

RT @_Scarlet_BLush: Police are killing innocent people Soldiers are raping children, victims of Boko haram. The same people who are supp…

location_on

Heaven and Earth

schedule

Invalid date

-50%

RT @amourxmin: y'all think that being an army is an easy task well bitch no. we log out twitter and come back with news of bts collaboratin…

location_on

Locked in away in omelasㅣ kaí

schedule

Invalid date

-50%

RT @iamTestedOkay: Same way "Lords chosen" members are losing jobs cos they refused to remove their green apron abi bullet proof

location_on

Upendi

schedule

Invalid date

-50%

RT @RealReinaRai: Do you ever get out of a relationship & yeah you regret basically EVERYTHING you did for their ungrateful ass, but also s…

location_on

Massachusetts, USA

schedule

Invalid date

-40%

@AnActualArcher same wtf

schedule

Invalid date

-40%

She told me I was king & I felt the damn same

location_on

2⃣7⃣5⃣

schedule

Invalid date

-40%

RT @DaddyJew: 3 cars going the same exact speed as one another in front of me on a 3 lane highway is my hell.

schedule

Invalid date

-40%

RT @jjiwonism: KIM JIWON JUST BRING THIS ERA BACK DAMN HE WORE THE SAME OUT WITH THE SAME HAIRSTYLE I AM NOT OKAY https://t.co/WXw3TEsnpa

location_on

ตู้เย็นที่เต็มไปด้วยของคาวหวาน

schedule

Invalid date

-30%

@jackgot794 Same. But little bit boring

schedule

Invalid date

-30%

RT @TaurusTweetss: #Taurus are irritated by people who constantly change. If you can't manage to stay the same then your Taurus wont stick…

location_on

North Rosedale Park, Detroit

schedule

Invalid date

-30%

RT @NBharuka:Watch what happens when two monkeys are offered unequal pay for the same task , but do they know it’s unfair ? Yes monkeys…

location_on

native of so cal in deep south

schedule

Invalid date

-30%

RT @Zyphree_: when i tell my friends i wanna die they say same or mood https://t.co/X7icRwnXor

location_on

Jersey City, NJ

schedule

Invalid date

-30%

RT @Zyphree_: when i tell my friends i wanna die they say same or mood https://t.co/X7icRwnXor

schedule

Invalid date

-30%

Two accused serial rapists lived just two blocks apart in Lakeview, prosecutors say. They're even accused of trolli… https://t.co/YCvWwWWzmV

location_on

Wrigleyville-Boystown Chicago

schedule

Invalid date

-20%

RT @ahjaesshi: jaehwan always draws the same way ㅋㅋㅋㅋ • weird hexagon shaped eyes with a pupil & reflection emphasised by 2 white spots • a…

location_on

Malaysia

schedule

Invalid date

-20%

RT @syeddoha: This is the problem of #streetJustice, everyone - myself included - become talking head and that becomes noise. A #truthCommi…

schedule

Invalid date

-20%

RT @DerekBateman2: Annie didn’t even write this. It’s straight from the Tory Press Office. They’re all saying the same. Desperate attempt t…

schedule

Invalid date

-20%

@mrbrown I had the same sentiments when I received the email from SQ! So disappointing of our national carrier.

location_on

Singapore

schedule

Invalid date

-20%

RT @obyezeks: We .@BBOG_Nigeria had in our Statement wondered how the Chief of Army @HQNigerianArmy could say the war was over and yet citi…

location_on

Lagos Nigeria

schedule

Invalid date

-20%

RT @emotionaIfuck: same anxiety different day

schedule

Invalid date

-20%

RT @wetzxtom: My mom tells me I’m so fast to jump for people who wouldn’t do the same. She disappointed & I am too 💔

location_on

Rota

schedule

Invalid date

-20%

RT @syeddoha: This is the problem of #streetJustice, everyone - myself included - become talking head and that becomes noise. A #truthCommi…

location_on

Libya

schedule

Invalid date

-20%

RT @syeddoha: This is the problem of #streetJustice, everyone - myself included - become talking head and that becomes noise. A #truthCommi…

location_on

Vietnam

schedule

Invalid date

-20%

@TheLooseH The English teams all made the same mistake about refereeing the breakdowns. This is a coaching issue so it’s his fault

schedule

Invalid date

-20%

RT @syeddoha: This is the problem of #streetJustice, everyone - myself included - become talking head and that becomes noise. A #truthCommi…

schedule

Invalid date

-10%

RT @asgharkaira: @BBhuttoZardari The Question is whether IK will kick out JKT from the party?As he demands the same for others and says he…

location_on

Dreams

schedule

Invalid date

-10%

RT @pnehlen: When a plumber shows up to fix the busted pipe, they don't grab a mop and start mopping. They stop the flow of water. Same wi…

schedule

Invalid date

-10%

@TSelkl So dolls/robots in form of women & girls reinforce this distortion. If something is clear (murder is prohib… https://t.co/2lmwH0InTW

location_on

Leicester, England

schedule

Invalid date

-10%

RT @carrissa_lol: i’m sooo ready for my baby boy to be here already yet at the same time i know i’m gunna miss being pregnant & feeling his…

schedule

Invalid date

-10%

Venstre og Krf har no gått opp talerstolen og sagt at dei vil støtte Ap sitt forslag som er omtalt her. Frp har… https://t.co/euuPFJaumL

location_on

Oslo

schedule

Invalid date

-10%

RT @jasondashbailey: It's weird how everyone seems to have forgotten that like a month ago Disney blacked out a major news organization for…

location_on

Medway, MA

schedule

Invalid date

-10%

RT @write_act: and I'm watching it again!!! Haha it's not on Netflix, so they can't drag me for watching the same thing over and over over…

location_on

YouTube

schedule

Invalid date