70%

i really can’t believe she’s gone .. like i just seen you a couple months ago you looked perfectly fine .. 🥺

schedule

Invalid date

50%

Iswear lol, turn on “ thuggin “ or “ 2 smoothima rap it like I wrote it https://t.co/fU99VNOx2r

schedule

Invalid date

40%

@loganuxas It’s funny cause he threw up east side while saying he banging BTK but he said he’s thuggin cause he’s from the north 😭😭

schedule

Invalid date

40%

RT @ailaoa: I promise you I will do this with the love of my life. https://t.co/7V5Kh5U6Js

schedule

Invalid date

30%

Babe either took a nap at 7 or she's asleep lol fml

location_on

kansas

schedule

Invalid date

30%

@yungghozay @ohh_naye If thuggin lol

location_on

Louisiana, USA

schedule

Invalid date

30%

That summer after freshman year of college definitely gotta be everyone’s best summer of all time... The whole squa… https://t.co/r4NWecFXGY

schedule

Invalid date

30%

Bro say u know he thuggin lol https://t.co/YMxkUFWvcA

location_on

Miramar

schedule

Invalid date

20%

Thuggin it out till better days.

location_on

Mia

schedule

Invalid date

20%

Falahlala thuggin with GOTH SLUGZ GOLD MOUTH SHAWTY LOOKIN LIKE A PRINCESS I BE STYLIN WITH THE TECH CUS IM SO THUGGED OUT

location_on

Federated States of Micronesia

schedule

Invalid date

20%

Thuggin it out like always 😎

location_on

North Carolina, USA

schedule

Invalid date

10%

RT @_ruckin: me checking to see if you made it home safely because you forgot to let me know https://t.co/2fCUlciq2Z

schedule

Invalid date

10%

I ain’t ever stop thuggin I’m like this forever 🤘🏻

location_on

San Antonio, TX

schedule

Invalid date

10%

I been thuggin since I met Jojo & I promise that was long ago

location_on

WESTSIDE SPARTANBURG

schedule

Invalid date

-80%

Bad bitch texting his phone while he smoking dojah he thuggin tryna keep his head onnn

schedule

Invalid date

-70%

Think I got pneumonia or some shit but I’m thuggin cause I hate the walk in

schedule

Invalid date

-70%

I just be thuggin by my lonely Ion need a bitch or a friend to keep me company 💯

location_on

Htx.

schedule

Invalid date

-60%

RT @Carlyycattt: i'm thuggin but damn, my heart hurt yo

location_on

Fort Walton Beach, FL

schedule

Invalid date

-60%

RT @Carlyycattt: i'm thuggin but damn, my heart hurt yo

location_on

United States

schedule

Invalid date

-60%

RT @Carlyycattt: i'm thuggin but damn, my heart hurt yo

location_on

Miami, FL

schedule

Invalid date

-60%

RT @Carlyycattt: i'm thuggin but damn, my heart hurt yo

location_on

Tokyo-to, Japan

schedule

Invalid date

-60%

RT @Carlyycattt: i'm thuggin but damn, my heart hurt yo

schedule

Invalid date

-50%

im thuggin bitch i cant fwy

schedule

Invalid date

-50%

@samuelwatkins_ And you know I’m thuggin bitch I’m from the nooorth

location_on

Buffalo, NY

schedule

Invalid date

-50%

This shit gotta be fake I know Kim ain’t thuggin like this look at the Nigga she married to 🤦🏾‍♂️ https://t.co/8b9j1Mxaii

schedule

Invalid date

-50%

U kno I’m thuggin bitch I’m from the nooooOOorth someone get him PLZ https://t.co/6EOXdd8OSK

schedule

Invalid date

-50%

RT @1Hakz_: I’m not explaining myself all 2019. I said what I said. I did what I did. Get over it bitch...

schedule

Invalid date

-50%

RT @slimbellybella: “N you know I’m thuggin bitch I’m from da nawf” I felt that in my soul 😂✊🏽 https://t.co/s6dJA9zxqW

schedule

Invalid date

-40%

I been thuggin this single shit out for a while nah

location_on

W Tracy

schedule

Invalid date

-40%

How you thuggin and still getting ass whooping by your parents? ☠️

location_on

Flint, MI/ DDD, TX

schedule

Invalid date

-40%

And he thuggin on probation fuck what ppl think

location_on

Courtland , AL

schedule

Invalid date

-40%

I’m finna start back thuggin . This working bullshit ain’t fa me😊

location_on

Albany, LA

schedule

Invalid date

-30%

RT @kbergeron24: i’m thuggin’ so fuck how you feeling

schedule

Invalid date

-30%

RT @kbergeron24: i’m thuggin’ so fuck how you feeling

location_on

Santa Ana, CA

schedule

Invalid date

-30%

RT @kbergeron24: i’m thuggin’ so fuck how you feeling

location_on

agggg tx

schedule

Invalid date

-30%

them disappointments never stopped nothing , always kept thuggin’.

location_on

🏹 lower than you.

schedule

Invalid date

-30%

RT @kbergeron24: i’m thuggin’ so fuck how you feeling

schedule

Invalid date

-30%

I’m thuggin so fuck how you feeling

schedule

Invalid date

-30%

Youngin, tell me why you out here thuggin. Tell me why ya clip hold a hunnit. Tell me why you flex so bloody!

location_on

718 ✈️ 717

schedule

Invalid date

-30%

RT @kbergeron24: i’m thuggin’ so fuck how you feeling

location_on

Texas, USA

schedule

Invalid date

-20%

RT @daddydoubts: At what age do humans become lying sacks of shit? Is it two? It feels like it’s two.

schedule

Invalid date

-20%

cause you know i feel like fuck em and thuggin forreal

location_on

Houston, TX

schedule

Invalid date

-20%

Thuggin by my lonely tonight

location_on

757 📍

schedule

Invalid date

-20%

silent cries hit different

schedule

Invalid date

-20%

I'ma cheap motherfucker, I love it tho.

location_on

Under these bitches skin🙂

schedule

Invalid date

-20%

Cause you know I feel like fuck em & I’m thuggin foreal

schedule

Invalid date

-10%

This how we do it, where I'm from, thuggin' in the club, until I see the sun,shiiiiine on my face, got the gun on my waist

location_on

Where the alcohol roams

schedule

Invalid date

-10%

My mom still says “No drinkin’... Druggin’.... or thuggin’. “ Whenever I’m about to go out. Some things never chang… https://t.co/CcaAh0bfV6

location_on

KC ❤️🖤

schedule

Invalid date

-10%

I been thuggin through my rainy days.

location_on

STL - Columbus, OH

schedule

Invalid date