40%

RT @Iennys: "Why you smiling at your phone?" BITCH CAUSE MY FAVORITE PERSON JUST REPLIED AND THEY DIDNT TAKE 5 HOURS FOR ONCE

location_on

Arlington, TX

schedule

Invalid date

40%

RT @IMJOONSCRAB: PLS LMAO do y’all remember when jungkook actually asked for the time and tae jin joon all pointed at their wrists to show…

location_on

Seoul, Republic of Korea

schedule

Invalid date

40%

RT @IMJOONSCRAB: PLS LMAO do y’all remember when jungkook actually asked for the time and tae jin joon all pointed at their wrists to show…

schedule

Invalid date

40%

RT @Iennys: "Why you smiling at your phone?" BITCH CAUSE MY FAVORITE PERSON JUST REPLIED AND THEY DIDNT TAKE 5 HOURS FOR ONCE

schedule

Invalid date

40%

RT @____stages: While one man is busy consoling her of menstrual pains another one is rejoicing she didnt get pregnant... 👨🏽‍💻 The ques…

location_on

Sekondi Takoradi, Ghana

schedule

Invalid date

40%

RT @IMJOONSCRAB: PLS LMAO do y’all remember when jungkook actually asked for the time and tae jin joon all pointed at their wrists to show…

schedule

Invalid date

40%

RT @IMJOONSCRAB: PLS LMAO do y’all remember when jungkook actually asked for the time and tae jin joon all pointed at their wrists to show…

location_on

jjk♡, ket♡, aleyna♡, risa♡

schedule

Invalid date

40%

RT @IMJOONSCRAB: PLS LMAO do y’all remember when jungkook actually asked for the time and tae jin joon all pointed at their wrists to show…

schedule

Invalid date

40%

RT @R_Resolution: When rest of the world didnt even know how to read & write, we had this amazing Knowledge.😍🙏 The Perur Patteeswarar Temp…

location_on

Nepal

schedule

Invalid date

40%

I learned so much useful stuff while putting this story together — like how you can fast-forward, rewind, or even j… https://t.co/vxsTc4VMbA

location_on

The Interwebs, U.S.A.

schedule

Invalid date

30%

RT @hanbinnnna: Some fan gifts hanbin signed are from old 5gam store. You can notice the heart on return album from 5gam IG post and fan‘…

schedule

Invalid date

30%

@GOT7Official YOU DIDNT HAVE TO BUT TOI DID AND IM GRATEFUL

schedule

Invalid date

30%

RT @hanbinnnna: Some fan gifts hanbin signed are from old 5gam store. You can notice the heart on return album from 5gam IG post and fan‘…

schedule

Invalid date

30%

RT @hanbinnnna: Some fan gifts hanbin signed are from old 5gam store. You can notice the heart on return album from 5gam IG post and fan‘…

location_on

Hell

schedule

Invalid date

20%

RT @loveafreehug: i was just holding you down and you didnt stay down like you was pose to

location_on

Philadelphia, PA

schedule

Invalid date

20%

I DIDNT EXPECT JT TO BE THIABGOD YALL I LIKE WVEEY SONG

location_on

ilikemoregroupstho

schedule

Invalid date

20%

RT @cruzzerrrm: ya boy didnt retweet 😔 rt or hopefully u aint next #gonnabeatthecase https://t.co/P3kHR7IAq8

schedule

Invalid date

20%

RT @allhailkaay: I was just holding you down and you didnt stay down like you was supposed to

location_on

Philadelphia, PA

schedule

Invalid date

20%

RT @Lmont231: I was just holding you down and you didnt stay down like you posed to

location_on

Philadelphia, PA

schedule

Invalid date

20%

5. Wild Wild Wild - Group 2 *i feel like this group shown more emotion / character while singing Sorry others song… https://t.co/mBm1a0gREC

location_on

Selangor, Malaysia

schedule

Invalid date

20%

@FortniteStatus 24 hours later "we realised we didnt help at all and didnt do anything at all either"

schedule

Invalid date

20%

RT @CleverBanger: I was just holding you down and you didnt stay down like you supposed to

location_on

Philadelphia, PA

schedule

Invalid date

10%

RT @shibaWHEE: wheein didnt have to be THIS pretty 🥺 https://t.co/uVWqkp3JvQ

schedule

Invalid date

10%

RT @ChloeCollinsMus: DIDN'T WANT YOU @AppleMusic #nationalbossday #WednesdayVibes https://t.co/Rork9voHQT

location_on

Peoria, AZ

schedule

Invalid date

-100%

i use to be that bitch that hung up when i didnt wanna keep talking but now that we are older i hate that shit. lik… https://t.co/nDtTEsBZYt

location_on

South Carolina, USA

schedule

Invalid date

-90%

@LorenaSGonzalez Im still pissed about this. Im pissed that the only way to be exempt is to lobby you fools. Im pis… https://t.co/2boyJRTdCj

location_on

California

schedule

Invalid date

-70%

RT @ryleeemlock: Once I told me ex to slap my face during sex and he said he didnt wanna hurt me, but then he cheated on me so I'm confused

location_on

the corner of happy & healthy

schedule

Invalid date

-70%

RT @ryleeemlock: Once I told me ex to slap my face during sex and he said he didnt wanna hurt me, but then he cheated on me so I'm confused

schedule

Invalid date

-70%

RT @ryleeemlock: Once I told me ex to slap my face during sex and he said he didnt wanna hurt me, but then he cheated on me so I'm confused

schedule

Invalid date

-50%

RT @alkalilyy: | ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ | | stop victim | | blaming artists | | because they didnt | | protect their work |…

location_on

Canada

schedule

Invalid date

-50%

RT @alkalilyy: | ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ | | stop victim | | blaming artists | | because they didnt | | protect their work |…

schedule

Invalid date

-40%

I DIDNT EXPECT THAT AT ALL WHAT THE HELL

schedule

Invalid date

-40%

OH FUCKING REALLY DIDNT KNOW THAT https://t.co/QBt7aw9ZpD

location_on

In a turtle

schedule

Invalid date

-40%

RT @j3nle: hi um don’t read this if you Arent chenle or jisung or jeno pleas. guys i am REALLY sorry i destroyed your. houses in min…

schedule

Invalid date

-30%

@Jewpiter_ Sucks for thr family and everything but in my head if you dont retire from the political game then I don… https://t.co/1z0YQiyupa

location_on

California, USA

schedule

Invalid date

-30%

@spidercait98 If ur referring to the t2 thing, I looked at t2 as high tier leagues, I didnt know my bad.

schedule

Invalid date

-30%

RT @bad_dominicana: but didnt some nonblack latinx men recently kill a black man coz he told em not to say the n word? this shits much bigg…

schedule

Invalid date

-20%

https://t.co/5MqE8qN5Tb Börüm ilham kaynağım Kurtarıcım. Dont hurt her she's working in the name of nature."She di… https://t.co/uNoBpK6hoX

location_on

Bu yeryüzü benim memleket

schedule

Invalid date

-20%

soompi says the problem was that the girls didnt go to that mylive thing and i dont understand why they wouldn't go… https://t.co/jlXtlH3Ozv

location_on

«into the spiderverse»

schedule

Invalid date

-20%

@NY_JetsNation98 @LamarHeisman And if Mosely and Williamson didnt get hurt

schedule

Invalid date

-10%

RT @baldboyblues: If i eated soap. I dont eat it bc i did. No i didnt ❤️

location_on

melbourne

schedule

Invalid date

-10%

RT @baldboyblues: If i eated soap. I dont eat it bc i did. No i didnt ❤️

location_on

Maryland, USA

schedule

Invalid date

-10%

@daniellieyyyy @JeffreeStar IM SO SAD I DIDNT HAVE SOCIAL MEDIA WHEN HE LAUNCHED THESE!

location_on

United States

schedule

Invalid date

-10%

RT @baldboyblues: If i eated soap. I dont eat it bc i did. No i didnt ❤️

location_on

#1 carly stan | vibe check!

schedule

Invalid date

-10%

RT @MarkYoungTruth: Explain this. @Alyssa_Milano claims she didn’t pay her income taxes for 2 years because her accountant didnt explain it…

schedule

Invalid date

-10%

RT @sinfulparks: BTS ARE DROPPING MAKE IT RIGHT REMIX TOMORROW AND THEY TOLD US ONLY TODAY?? HEAR ME OUT IF THEY RANDOMLY DROP THE CB TEASE…

schedule

Invalid date

-10%

RT @hajnarus: STAR-well, the JoeSTARS⭐️ (it was already hard drawing Jolyne, that’s I didnt even try to add the rest) https://t.co/l2eEXOzy…

location_on

with Joergen

schedule

Invalid date

-10%

RT @ListoGaitan: I low key didnt wanna race, but i got called out...someone teach me to say no when a truck is on slicks 😂 #DurangoMexico…

location_on

Dallas, TX

schedule

Invalid date