70%

1 more fun personal fact: I had the opportunity to meet & greet her, but I just froze there in awe standing still n… https://t.co/ESyNMTTVPz

schedule

Invalid date

60%

Life is like a game of https://t.co/OkMhSeBwPS win you have to make a move.Knowing which move to make comes with IN… https://t.co/VHTES92D2G

location_on

San Quintin, Pangasinan

schedule

Invalid date

50%

RT @NEWSJENNlE: [ARTICLE] 190716 6 stars who makes 100K Won Clothing Look Like a Luxury Item #3 JENNIE - She's a star known for knowing ho…

location_on

and hubby + me = love 12/25/18

schedule

Invalid date

40%

RT @kylamillerrr: I already be knowing before I peep something like I have really strong gut feelings on things😂

schedule

Invalid date

30%

@justinamash @joncody98 Congressman Amash please take comfort in knowing that distaste for Trump and republiCon pol… https://t.co/ppHFgMeGwp

schedule

Invalid date

30%

RT @afcstuff: Emery on Edu: “He played here & I was his coach in Valencia. He has experience, he knows Arsenal & it’s very good. We found t…

location_on

Kampala UG

schedule

Invalid date

30%

@Avigailcjm Fabindia in Khan Market. Also try going for Silk India Expo. @AngellicAribam must be knowing good place… https://t.co/t4RllYf7Bx

location_on

Kanayannur

schedule

Invalid date

30%

@StarShinobi I tend to over-plan because I like the flexibility that offers and allows me to breathe easy knowing I… https://t.co/jQpHgyxhet

location_on

Twitter icon by @gryphonburger

schedule

Invalid date

30%

RT @jrodackles_: Ah 2015 era—I take solace knowing that Jensen moved to Austin to be closer to Jared, look how happy they are, I’m gonna go…

location_on

Tuscany, Italy

schedule

Invalid date

30%

RT @MyFemdomRules: The best part of chastity is giving up the control. Not knowing when you’ll be let out or orgasm. Your life now revolve…

schedule

Invalid date

20%

RT @1Hakz_: i’m at a stage in my life where my peace is knowing i cant fix, or heal everything thats happened or is going to happen. My pea…

location_on

Nampa, ID

schedule

Invalid date

20%

Sana wag tayong magsawang intindihin ang bawat isa, knowing that everybody's still a work in progress. Nagkamali ka… https://t.co/2N2ClslJvV

location_on

Quezon City, National Capital Region

schedule

Invalid date

20%

RT @TheReaIMen: Be worth knowing.

schedule

Invalid date

20%

Idk but it gives me comfort knowing people get through shows as fast as I do 😂

location_on

Raymore

schedule

Invalid date

20%

RT @1Hakz_: i’m at a stage in my life where my peace is knowing i cant fix, or heal everything thats happened or is going to happen. My pea…

location_on

Alberton, South Africa

schedule

Invalid date

20%

RT @1Hakz_: i’m at a stage in my life where my peace is knowing i cant fix, or heal everything thats happened or is going to happen. My pea…

location_on

Wylie, TX

schedule

Invalid date

20%

RT @Romaco_Daas: #TrueGuruSaintRampalJi The saint rampal maharaj is the True guru. For he proclaims his knowledge from the scriptures. Even…

location_on

भारत

schedule

Invalid date

20%

RT @adoa_ernest: Prayers are always answered. The key is to pray with faith, knowing and believing that, what you ask for, you already have!

location_on

Uganda

schedule

Invalid date

20%

RT @1Hakz_: i’m at a stage in my life where my peace is knowing i cant fix, or heal everything thats happened or is going to happen. My pea…

location_on

Temecula, CA

schedule

Invalid date

20%

RT @1Hakz_: i’m at a stage in my life where my peace is knowing i cant fix, or heal everything thats happened or is going to happen. My pea…

location_on

Hogwarts

schedule

Invalid date

10%

RT @_The7thDay: Walking back into the game knowing you're emotionally unavailable and have trust issues https://t.co/DzJMZw4G2Y

location_on

probs takin a fucking nap

schedule

Invalid date

10%

RT @_The7thDay: Walking back into the game knowing you're emotionally unavailable and have trust issues https://t.co/DzJMZw4G2Y

location_on

Free JT

schedule

Invalid date

10%

RT @tashabeee: So basically the moral of this story everything you want already exists & you just have to align with the knowing you’re rea…

schedule

Invalid date

10%

Forget that he took an oath to uphold the law and to protect, how could he, as a human being, look straight at thos… https://t.co/Qmhjfyiuye

location_on

Cornwall

schedule

Invalid date

10%

RT @_anchorr_: Molly Mae: don’t you think it’s a red flag that you’ve had a big argument so early? *also Molly Mae after 3 days of knowing…

schedule

Invalid date

-90%

RT @222angeI: stop letting shit slide, people be knowing wtf they be doing

schedule

Invalid date

-90%

RT @222angeI: stop letting shit slide, people be knowing wtf they be doing

schedule

Invalid date

-90%

RT @222angeI: stop letting shit slide, people be knowing wtf they be doing

schedule

Invalid date

-90%

RT @222angeI: stop letting shit slide, people be knowing wtf they be doing

schedule

Invalid date

-90%

RT @222angeI: stop letting shit slide, people be knowing wtf they be doing

location_on

Minden, NV

schedule

Invalid date

-90%

RT @222angeI: stop letting shit slide, people be knowing wtf they be doing

schedule

Invalid date

-90%

RT @222angeI: stop letting shit slide, people be knowing wtf they be doing

location_on

626

schedule

Invalid date

-90%

RT @222angeI: stop letting shit slide, people be knowing wtf they be doing

schedule

Invalid date

-90%

RT @222angeI: stop letting shit slide, people be knowing wtf they be doing

location_on

yikes

schedule

Invalid date

-90%

RT @222angeI: stop letting shit slide, people be knowing wtf they be doing

schedule

Invalid date

-90%

RT @222angeI: stop letting shit slide, people be knowing wtf they be doing

schedule

Invalid date

-90%

RT @222angeI: stop letting shit slide, people be knowing wtf they be doing

schedule

Invalid date

-80%

RT @scheafferoo: So when we watch in disbelief and disgust at how is it that we hate ourselves so much that we knowingly poison the food we…

location_on

Nairobi, Kenya

schedule

Invalid date

-50%

RT @monsemartinez__: Seeing all these videos of people being arrested by ice really breaks my heart. It brings tears to my eyes, knowing ho…

location_on

Fortuna, CA

schedule

Invalid date

-50%

damn this time last week i was really camping for billie not knowing it was going to be the best fucking show ever

schedule

Invalid date

-40%

RT @yamariitaa: It hurts knowing you have no one to talk to and that you have to cry yourself to sleep

location_on

Kaduna, Nigeria

schedule

Invalid date

-40%

Bruh when they come inside area 51 the aliens been knowing we coming and gonna start shooting their space shit as u… https://t.co/SLKMODKhOf

schedule

Invalid date

-30%

Y'all have nothing better to do with your time than to hate on a girl and making assumptions and drawing wrong conc… https://t.co/7NtXyGjmLi

schedule

Invalid date

-30%

RT @yepposang: Y'all have nothing better to do with your time than to hate on a girl and making assumptions and drawing wrong conclusions a…

location_on

INFIERNO

schedule

Invalid date

-30%

RT @HannahFKaur: Molly-Mae talking about red flags with Anton & Belle?? We haven’t forgotten about the little rage she had after knowing To…

schedule

Invalid date

-20%

RT @SortaBad: I’ve been on edge for two days. How can I walk outside without fear knowing that any one of these trees could really be Scarl…

location_on

Gaylord, MI

schedule

Invalid date

-20%

@danielmarcevans @NoxVoyager @KrysiaJ @theregos I'll have a look. Thanks Dan. One of the reasons why I get so scare… https://t.co/roEgxgCHVq

location_on

Dubai, United Arab Emirates

schedule

Invalid date

-20%

RT @kiliadelgado23: How I sleep knowing I'm alone and everybody leaving my life https://t.co/D38Y4LyPyz

schedule

Invalid date

-20%

RT @SortaBad: I’ve been on edge for two days. How can I walk outside without fear knowing that any one of these trees could really be Scarl…

location_on

Malaysia

schedule

Invalid date

-20%

RT @6yinn: couple girls screaming home pussy not knowing that they’re for the whole community

location_on

Ontario, Canada

schedule

Invalid date

-10%

RT @ger_cosgrove: And some of us were proud of the Defence Forces and the Irish, men and women, who died in all wars and on UN Service. Som…

location_on

Wexford, Ireland

schedule

Invalid date

-10%

RT @wtf0alan: not knowing if you did something wrong is a baaaad feeling

location_on

los angeles

schedule

Invalid date