80%

RT @killakorday: okay fun over, PLEASE SHARE THIS YALL‼️ it’s very important to me, it has been years since congo is literally bleeding and…

location_on

home

schedule

Invalid date

70%

nobodys on rn but i REALLY want mcgarry in my @. idk what i’m gonna make it but is that a good idea i need opinions and i love alec

location_on

no petnames pls!

schedule

Invalid date

60%

i am so obsessed w phoebe bridgers' punisher rn its not even funny https://t.co/g6A7kK1L4o

location_on

SHE/HER16 | pfp:reitooast

schedule

Invalid date

60%

I genuinely do love the school I’m in rn so even if I don’t transfer, I will still enjoy the journey so Jesus, I’m… https://t.co/irfT03NhsB

schedule

Invalid date

40%

“who’s my good looking bias” ???;!;&$; I WILL KISS YOU RN https://t.co/vhNt4HjBay

location_on

6teen | she/they

schedule

Invalid date

40%

Tbh in my funny Arc rn

location_on

cw: black butler

schedule

Invalid date

40%

lol it’s finally sinking in to me rn? maybe they already send him off or maybe not I don’t even know? all I wish fo… https://t.co/3W8t1R2CNV

location_on

minseok’s camp

schedule

Invalid date

40%

@J1FUCK They're very good rn, if jype want a new group it shouldn't be men again

location_on

STRAY KIDS✨💫LOONA

schedule

Invalid date

30%

Feeling like 21 Savage rn

location_on

Dallas, TX

schedule

Invalid date

30%

RT @ScorpioMoonOF: RT if your masturbating rn lol

schedule

Invalid date

30%

He closed doors to open new ones for me that I feel whole and complete in I just wanna give praises to the most hig… https://t.co/WIhdpMnoOu

location_on

jersey

schedule

Invalid date

30%

RT @its_Iyraaa: i need happy pills rn

location_on

Kuala Lumpur

schedule

Invalid date

30%

RT @mintae_chii: CW art with blood and open wound included #InternationalArtistDay heyyyy i draw things (specifically fan art mostly of mo…

location_on

banora

schedule

Invalid date

20%

i dont feel like doing my modules rn 😩

location_on

she/they || anitwt

schedule

Invalid date

20%

Moira looking like two different people for .02 seconds has already set their marriage back MONTHS lmfaoooo. Ben re… https://t.co/AiEgu6LUhD

location_on

Baltimore, MD

schedule

Invalid date

10%

@celestiallwoo yay that’s nice to hear 🥺 and same, just a little tired rn !!

location_on

SHE | HER ✾

schedule

Invalid date

10%

@Kaitraina_ I mean you make plays throughout games that I’ve watched it’s just like you’re saying no consistent pas… https://t.co/wvsl4BBLeA

location_on

Henderson, NV

schedule

Invalid date

10%

@NamuJinni yeah just saw it on my tl rn

location_on

hell

schedule

Invalid date

10%

RT @DogieOfficial: i wish i was with u rn

schedule

Invalid date

-90%

Why my brother on the game rn like “ if you wanna suck my dick just say that gay ass nigga “ 😂😂😂😂😂 https://t.co/z9bsMOfxYw

location_on

Miami, FL

schedule

Invalid date

-60%

Damn it’s bother milca month? It’s milctober forreal I should not have this many confesiones de amor rn

location_on

Killburn

schedule

Invalid date

-60%

omfg help turn off the lights just came on I'm already scared of my life rn spotifyblike fucking really

schedule

Invalid date

-60%

RT @aprilarson: having no capacity for vulnerability but still longing for intimacy like damn i am really trying get cuddled rn just not by…

location_on

in your head

schedule

Invalid date

-50%

RT @redsunO21: im kind of losing my shit rn over this screenshot from the 1991 bill and ted nes game https://t.co/AwZJHGFk93

schedule

Invalid date

-50%

my tarot bitch tellin me everything I need 2 hear rn

location_on

yo local botanica

schedule

Invalid date

-50%

RT @redsunO21: im kind of losing my shit rn over this screenshot from the 1991 bill and ted nes game https://t.co/AwZJHGFk93

location_on

North Carolina, USA

schedule

Invalid date

-40%

I'm too tired to do all that bob the builder shit rn ... why can't my curtain act right , like relax https://t.co/Ml0vnlZPLq

location_on

Toronto

schedule

Invalid date

-40%

@CrypticNephew im really hurt rn but ill bounce back

location_on

jupiter

schedule

Invalid date

-30%

@wowthatshiphop Bruh I even lost my shoes A nigga barefoot rn

location_on

South Africa

schedule

Invalid date

-30%

Yup, my moon sign is showing like a bitch rn 😅😭 https://t.co/tmM6jls2QZ

location_on

Houston, TX

schedule

Invalid date

-30%

Down BAD rn

schedule

Invalid date

-30%

RT @alozieofficial: I'm moved to tears rn. Protest continues in Central London. I love you guys. They are keeping the fire burning. #EndSAR…

location_on

Lagos, Nigeria

schedule

Invalid date

-30%

i just realized no ones up rn jfc i guess i’ll retweet in the morning when everyone wakes up 🥱🥱 https://t.co/z6CwgTBbNe

location_on

she/they

schedule

Invalid date

-20%

i’m literally in tears rn https://t.co/DY2dJj6SV5

location_on

she/her | 22

schedule

Invalid date

-20%

RT @itslesliealexis: do y'all ever feel so drained to even talk to people like i promise i don't hate you, i just do not have energy rn

location_on

fuckingamazing

schedule

Invalid date

-20%

@Niquk Let’s talk about how your crying rn

location_on

California, USA

schedule

Invalid date

-20%

I'm convinced these professors want me to drop out. These questions are ridiculous. I'm on edge rn

location_on

Atlanta, GA

schedule

Invalid date

-20%

RT @jjaylina__: ik damn well i just did not smile at their text rn

location_on

fw tx

schedule

Invalid date

-20%

RT @CousinStizz: I’ll sacrifice America for a bag of loud rn

location_on

Delaware, USA

schedule

Invalid date

-20%

RT @Annabllebitch: Nobody: Me: So that's 5 hours & 17mins of sleep I'll get if I go to sleep rn

location_on

IG: _msgibson2u

schedule

Invalid date

-20%

RT @hobiposts: current mood: missing him rn https://t.co/gZBAYiX3N3

schedule

Invalid date

-20%

I’m really not tired rn wth is going on

location_on

murrrland

schedule

Invalid date

-20%

Either I'm struggling rn or I'm engaging and relevant, I can't tell. Tomorrow we're talking about @stacyfarina's in… https://t.co/vZyWV7vMtX

location_on

Lafayette, LA

schedule

Invalid date

-20%

RT @petitesmafia: absolutely devastated that we're not holding hands rn https://t.co/yiZj3TRjyX

location_on

ㅤㅤㅤㅤㅤ👾 ◟ INTP. ⌗ 5w4⠀˒⠀!

schedule

Invalid date

-20%

RT @CousinStizz: I’ll sacrifice America for a bag of loud rn

location_on

Jupiter ,sometimes mars

schedule

Invalid date

-20%

RT @Annabllebitch: Nobody: Me: So that's 5 hours & 17mins of sleep I'll get if I go to sleep rn

location_on

Houston, TX

schedule

Invalid date

-20%

RT @Annabllebitch: Nobody: Me: So that's 5 hours & 17mins of sleep I'll get if I go to sleep rn

location_on

The Lou

schedule

Invalid date

-10%

@luvhjae YES MY KINGS PLS I MISS WOOSUNG SM RN THEIR WHOLE BLACK ROSE THING THEY PUT OUT WAS *\>|£{?€{?~ h u r t

schedule

Invalid date

-10%

@damontamez_ Yea no cap... this is literally me rn

location_on

DREAMVILLE

schedule

Invalid date

-10%

What’s stopping me from shaving my eyebrows off rn

location_on

She/Her

schedule

Invalid date

-10%

RT @biigwes_: Any brown women preferably middle eastern who like to mentally destroy men up rn?

location_on

notonearf

schedule

Invalid date

-10%

RT @Devoush_: sigh, I want iced coffee rn. https://t.co/NqDyCZ49hF

schedule

Invalid date

-10%

i could cry rn

location_on

she/her | melbourne

schedule

Invalid date