100%

RT @relatablejhope: thank you for these two(2) buttons, our lovely heroes... youre doing a great job sweeties https://t.co/Yxzf4wd7QP

schedule

Invalid date

60%

youre so quick and good w replying to these. i appreciate u — 💗💗💗 i dont want 2 keep y’all waiting. i appreciate u. https://t.co/Xthj5Kf5S4

schedule

Invalid date

60%

@LachlanYT if this is what you want, you have a ton of supporters, and that's wonderful. but dont put yourself into… https://t.co/VuMJxkXt7k

schedule

Invalid date

60%

@nCexoo congratulations🎉🎉 youre free haha~~

location_on

° a.c.e, mx, exo, vixx, vav

schedule

Invalid date

50%

RT @livreadsalatte: you should always make content YOURE excited about. whether you’re excited because you like watching them or because i…

location_on

PA

schedule

Invalid date

50%

Samurai... youre breathtaking https://t.co/1MYNeiMEaK

schedule

Invalid date

40%

RT @as_alsabah27: a huge lesson I’ve learned is that people will think of you however they want to think of you regardless if its true or n…

location_on

Kuwait

schedule

Invalid date

40%

RT @_fabulistjiwa: Tiba tiba buat teruk pasal data ya i get it data privacy is important but its not like youre not giving away your data i…

schedule

Invalid date

40%

@offclASTRO YOURE AMAZING

location_on

AROHA

schedule

Invalid date

40%

RT @PuccaNoodles: fun fact chefs/bakers ((often)) tie their aprons in the front bc 1. easier to tie 2. you can hang your towel in your ties…

schedule

Invalid date

40%

RT @mahhheen: BABY YOU LIGHT UP MY WORLD LIKE NOBODY ELSE THE WAY THAT YOU FLIP YOUR HAIR GETS ME OVERWHELMED THE WAY YOU SMILE AT THE GROU…

location_on

bed

schedule

Invalid date

40%

@lesbianvodka YOURE STUNNING TF

schedule

Invalid date

30%

stop feeding me with your ego, youre never gonna win over me 🤷🏻‍♀️

location_on

—jr

schedule

Invalid date

30%

Im good as long as youre good

location_on

CEBU

schedule

Invalid date

30%

i love you more ~ youre my angel ~

location_on

heaven

schedule

Invalid date

30%

RT @Idcf4fah: when youre in love, the last thing you probably ever think about is whether youre gonna fall out of it

location_on

rp

schedule

Invalid date

20%

RT @damdaminnn: okay listen up. if youre gonna talk to me everyday and night & show that you care for me, expect that im gonna be attached…

schedule

Invalid date

20%

RT @rihajamil: if youre a practicing muslim, the mufti kinda has a point. so my suggestion would be: make smtg like GojekPink or GojekLadie…

schedule

Invalid date

20%

RT @damdaminnn: okay listen up. if youre gonna talk to me everyday and night & show that you care for me, expect that im gonna be attached…

location_on

Perak, Malaysia

schedule

Invalid date

20%

@BTS_twt I HOPE [email protected] 🥺🥺

location_on

011619 ♥ x

schedule

Invalid date

20%

@cartoonjoon youre very welcome it deserves to be on everyones tl

location_on

m t y f ♡ | was joonhyejoo

schedule

Invalid date

20%

You don't have to be "rich" to invest in real estate. Here's how to get in with minimal investment. | #CRE https://t.co/JCmPDkBaRf

location_on

Mishawaka, Indiana

schedule

Invalid date

20%

Youre so hot eye-thank u ☺️ https://t.co/96hvG3sE9D

location_on

he / him 20

schedule

Invalid date

20%

@offclASTRO YOURE SO CUTE

location_on

k | 020619

schedule

Invalid date

20%

RT @damdaminnn: okay listen up. if youre gonna talk to me everyday and night & show that you care for me, expect that im gonna be attached…

location_on

Sabah, Malaysia

schedule

Invalid date

20%

@JinjinSunshine @offclASTRO @jp_offclastro Bb youre so cute!!!!!!! 😭😭😭

location_on

artist!renjun ♡

schedule

Invalid date

20%

RT @SirSocks: https://t.co/MHfXtxOkx7 Are the Irish and the Commission getting rattled by any chance?

location_on

South West, England

schedule

Invalid date

20%

@kittygangried I BET YOURE BETTER

location_on

BTS

schedule

Invalid date

20%

Youre lying. I dont know what cisgender means and dont care. I know what the n word means. If black people woukd st… https://t.co/4O3KYsQly9

schedule

Invalid date

20%

RT @kirst188: Your article was completely one-sided, cherry-picking info to support the metoo movement. I see through your BS. Youre milkin…

schedule

Invalid date

20%

Have you ever feel like someone pulled you from your bed to somewhere else and you feel like its real but youre act… https://t.co/UyCH3eleFM

location_on

sabah, malaysia.

schedule

Invalid date

20%

youre really making some progress now

schedule

Invalid date

20%

@hyeliniseo5 YOURE SO CUTE MY BABYYYYYYY

location_on

mdm

schedule

Invalid date

20%

RT @damdaminnn: okay listen up. if youre gonna talk to me everyday and night & show that you care for me, expect that im gonna be attached…

location_on

ily🌻

schedule

Invalid date

10%

i feel so good and proud of myself...like yes bitch YOURE DOING THAT

location_on

high

schedule

Invalid date

10%

Kleider 2019 Super Everyday is leg day when youre running away from your problems https://t.co/k2B3hhfUkq… https://t.co/Nbi1Z5RLxr

schedule

Invalid date

10%

@9th_Amendment yes, youre right.

location_on

youve already stolen my info twitter, why are you asking?

schedule

Invalid date

10%

YOURE ALIVE...! sehun was talking about how he wanted a duck the other day https://t.co/2qdOYyFCZS

location_on

sknu nation!

schedule

Invalid date

10%

@cookiemanstah22 You want 15 I can give you 15. Its up to you bc youre baby daddy

location_on

Nasoso Fiji

schedule

Invalid date

10%

RT @jiminsmemories: my parents wanna make a small party for me on my birthday and my dad said, “you can invite that Jimin guy youre always…

location_on

dm if any questions

schedule

Invalid date

10%

RT @jiminsmemories: my parents wanna make a small party for me on my birthday and my dad said, “you can invite that Jimin guy youre always…

schedule

Invalid date

-100%

RT @captainkalvis: Boss: you're fired Me: *lowering my battle axe sadly* aw why Boss: your work ethic is shit, youre rarely on time, and…

location_on

Goiânia, Brazil

schedule

Invalid date

-70%

RT @Ssamuuwu: Not at the people hating on eunbi for appearing and singing on a japanese show. If youre going to drag down and hate on any m…

location_on

RN

schedule

Invalid date

-50%

RT @kstreet111: ‘You’re scared of brown women’: GOP congressman’s town hall spirals into chaos after he attacks Ilhan Omar https://t.co/P9u…

location_on

Florida, USA

schedule

Invalid date

-50%

Alcohol really is no excuse for bad behaviourresearch reveals you're still the same person after a drink… https://t.co/pbBENPGv0d

location_on

Basingstoke, RG24 8WF, UK

schedule

Invalid date

-50%

@__itsmeemman if youre open as hell, just shoot.

location_on

🇵🇭

schedule

Invalid date

-40%

RT @jiuwumin: RAISE YOUR HAND IF YOURE IN THIS BANGTAN SONYEONDAN SHIT FOREVER https://t.co/fxAvHQx4uE

schedule

Invalid date

-40%

RT @jiuwumin: RAISE YOUR HAND IF YOURE IN THIS BANGTAN SONYEONDAN SHIT FOREVER https://t.co/fxAvHQx4uE

location_on

Republic of South Korea

schedule

Invalid date

-40%

RT @jiuwumin: RAISE YOUR HAND IF YOURE IN THIS BANGTAN SONYEONDAN SHIT FOREVER https://t.co/fxAvHQx4uE

location_on

Singapore

schedule

Invalid date

-40%

RT @jiuwumin: RAISE YOUR HAND IF YOURE IN THIS BANGTAN SONYEONDAN SHIT FOREVER https://t.co/fxAvHQx4uE

location_on

Hell

schedule

Invalid date

-40%

RT @TEDTalks: It's normal to be at a loss for words when you're asked to speak at a memorial or a funeral. Here are some basic guidelines t…

location_on

Cupertino, CA

schedule

Invalid date

-40%

RT @jiuwumin: RAISE YOUR HAND IF YOURE IN THIS BANGTAN SONYEONDAN SHIT FOREVER https://t.co/fxAvHQx4uE

location_on

Nowhere

schedule

Invalid date

-40%

RT @jiuwumin: RAISE YOUR HAND IF YOURE IN THIS BANGTAN SONYEONDAN SHIT FOREVER https://t.co/fxAvHQx4uE

location_on

정국 ※ 휴닝카이 ※ 리사 * 소미 ※ 용복

schedule

Invalid date

-30%

RT @yxngjamz: TAKING THE PISS YOURE HAVING A LAUGH 😂 YOU ONLY DRIP WHEN YOURE HAVING A BATH 🛀 https://t.co/gvcASOYMXW

location_on

west london

schedule

Invalid date

-30%

RT @nhneneardeath: Please keep the Amazon, including all the plants, animals, and human beings who are affected by the terrible fires, in y…

location_on

Sedona, Arizona

schedule

Invalid date

-30%

Please keep the Amazon, including all the plants, animals, and human beings who are affected by the terrible fires,… https://t.co/j9KskJpvI7

location_on

Sedona, Arizona

schedule

Invalid date

-30%

You blokes should be booing your own batsmen. Dont worry about Warner or Smith. When will you ever learn that youre… https://t.co/yFrP0Q5rf2

location_on

Dundee, Scotland

schedule

Invalid date

-20%

youre too messed up fr anyone chanel 🙂

schedule

Invalid date

-20%

@revrrlewis @RCamposDuffy can I get some of that youre💨 cause you're clueless

location_on

Vancouver, British Columbia

schedule

Invalid date

-20%

Sucks When Youre Going Through So Much You Wish You Would Of Done Things Differently

schedule

Invalid date

-20%

@sohneon youre insane

schedule

Invalid date

-20%

@zjmtaekook THANKK YOU OMG PLSSS YOURE MY MAIN BITCH FOR LIFE I LOVE YOU THE MOSTEST🥺🥺😭💜💜💜

location_on

Taejoonseok enthusiast

schedule

Invalid date

-10%

@ScoutTheTrooper @RealScottNash @GIBiz @BFCaptures Its like being in an abusive relationship and going back multipl… https://t.co/dRk3HjnQLc

location_on

Chi-town

schedule

Invalid date