60%

RT @ColeyMick: @DragonflyJonez Felt like he was being super genuine about how difficult it is to become a leader and the growth it has take…

location_on

40 ounces to freedom

schedule

Invalid date

60%

@DragonflyJonez Felt like he was being super genuine about how difficult it is to become a leader and the growth it… https://t.co/dkgQhRK31f

location_on

Brooklyn, NY

schedule

Invalid date

60%

RT @ColeyMick: @DragonflyJonez Felt like he was being super genuine about how difficult it is to become a leader and the growth it has take…

location_on

TimeLords Nexus

schedule

Invalid date

40%

RT @habte_sabroso: @MarcDeSwollsto @DragonflyJonez And kyrie dont win any trophy at all without lebron and you know that. Bron led that en…

location_on

Mombasa, Kenya

schedule

Invalid date

40%

I was on the floor LMFAO https://t.co/40xaMGHmhF

location_on

Dirty South

schedule

Invalid date

40%

@DragonflyJonez I see it he’s low key throwing his teammates under the bus. I kind feel like these are behind close… https://t.co/o7GlEwdNjE

location_on

Denver, CO

schedule

Invalid date

40%

LMFAO https://t.co/W7bFHtfoAS

schedule

Invalid date

30%

She really don’t be asking nothing lol https://t.co/ummuFkahf2

schedule

Invalid date

30%

Grand Marnier got your third eye closed https://t.co/vxksOvrIPW

location_on

Earth

schedule

Invalid date

30%

@DragonflyJonez Definitely seems like he’s on the right track. I guess I want to see him stay this course before I… https://t.co/2vEt9wGdgU

location_on

Atlanta, GA

schedule

Invalid date

30%

@habte_sabroso @DragonflyJonez Will not argue that haha

schedule

Invalid date

20%

Growth. Leadership. Coming Of Age. (c) https://t.co/x3Yg2OyO7v

location_on

ATLien

schedule

Invalid date

20%

@DragonflyJonez @YahooSportsNBA People acting like he’s taking shots at the Celtics young guys. For me it seems lik… https://t.co/tr0vCA2FO6

schedule

Invalid date

20%

@DragonflyJonez I hadn’t actually seen that quote - puts it in a better light. But I still think he’s drawing a par… https://t.co/qiK9UhFbFK

schedule

Invalid date

20%

@DragonflyJonez and it’s ruined everything for me lmao https://t.co/Fh1vkA96bp

location_on

villa heights, usa

schedule

Invalid date

20%

I see a lot of ppl saying Kyrie is implying "listen to me like I didn't listen to Bron" and I don't see that at all… https://t.co/P5ejv8cc8l

location_on

40 ounces to freedom

schedule

Invalid date

20%

I didnt get "listen to me like I didnt listen to Bron" from Kyrie. I got "I tuned Bron out the same way these guys… https://t.co/y5yD25V6D2

location_on

40 ounces to freedom

schedule

Invalid date

20%

RT @AffirmativeMur1: @DragonflyJonez People so fixated on the drake part,like that’s not even top 5 funniest things that happened in the in…

location_on

Flint, Mi ➡ Tiffin, Oh

schedule

Invalid date

20%

Interesting take 🧐 https://t.co/NpTCt2nFfK

location_on

Youngstown

schedule

Invalid date

20%

@ColeyMick @DragonflyJonez Kyrie's whole thing this season is that he's on a Journey of Personal Growth and wants t… https://t.co/f4qfbfPXxj

schedule

Invalid date

20%

@DragonflyJonez seems like a sign of a genuine leader to me. makes me wonder what another kyrie-lebron season would… https://t.co/55bhUGE2V2

location_on

mile high city

schedule

Invalid date

20%

This actually insane LMFAO https://t.co/ysvmFB6d3t

schedule

Invalid date

10%

@DragonflyJonez Also a perfect way to criticize young guys in a respectful ive been there type of way.

schedule

Invalid date

10%

@DragonflyJonez Difference: These “young guys” might be looking at Kyrie sideways cause they’ve literally made 2 straight ECF without him.

location_on

California, USA

schedule

Invalid date

10%

RT @natedeanmart: Kyrie gained every bit of my respect back with what he said tonight. Took a lot of maturity for him to admit that. https:…

location_on

Texas

schedule

Invalid date

10%

RT @AvikarSaini: HUUUUUUGGGGGEEEEEEEE. Some wont want to admit it, but owning up to your mistakes years later is super tough for average pe…

location_on

Creating Light Where Its Dark

schedule

Invalid date

10%

My God 😂😂😂😂😂 https://t.co/LkjYCwsvyq

location_on

Glass City

schedule

Invalid date

10%

@DragonflyJonez You're probably right but I need Kyrie to get fed up with this team and bounce for L.A. so please be wrong, thanks.

schedule

Invalid date

-60%

@habte_sabroso @DragonflyJonez He didn’t say they suck now stop crying

schedule

Invalid date

-40%

I’m so happy we get the Brekfast Club on our radio station now because I was DEAD listening to this shit https://t.co/QjefzV9Aiy

schedule

Invalid date

-40%

That shit took me out https://t.co/iegAl2zUA4

location_on

Richardson

schedule

Invalid date

-30%

@DragonflyJonez Exactly. They knew what he meant, they just wanna spark some shit.

location_on

Chattanooga, TN

schedule

Invalid date

-30%

@IMEzing He apologized for that before the Bron part everyone is running with. He owned that he went about that all wrong

location_on

40 ounces to freedom

schedule

Invalid date

-30%

@AM81duh oh hell yeah let's get it

location_on

40 ounces to freedom

schedule

Invalid date

-30%

RT @haveyouheardofg: @DragonflyJonez Bob said it was the studio lights and bad water in his hotel shower. His pink eye was so bad NBC flew…

location_on

The Suite Lounge

schedule

Invalid date

-30%

@DragonflyJonez I hear a dude who admits he was too young & stubborn to listen back then too. And grew up since. Bu… https://t.co/tZ6qgHRWCA

schedule

Invalid date

-20%

@DragonflyJonez Nah bruh this is a “don’t make the same mistake I made when I was in your shoes .... I’m the Bron i… https://t.co/wd5Va6eC5v

schedule

Invalid date

-20%

@DragonflyJonez Little column A, little column B. He is concedes an error of judgment by thinking he knew too much… https://t.co/dFulhwk3MW

location_on

Houston, TX

schedule

Invalid date

-20%

@Repenta46340424 @DragonflyJonez Bruh read the full interview. He blames the celtics teammates, insinuates that th… https://t.co/y7pftyQ0ai

location_on

Shakedown Street, Los Angeles

schedule

Invalid date

-10%

@DragonflyJonez Definitely. Not taking that away from him. But the takeaway from the apology should have been “let… https://t.co/zaZczgaEbT

schedule

Invalid date

-10%

RT @YahooSportsNBA: @DragonflyJonez Nobody asked for an apology. Nobody expected an apology. This is just Kyrie stepping up and being a gro…

location_on

Texas

schedule

Invalid date