90%

Couple players have a good game and boston fans compare them to the best duo in NBA history lol

location_on

9398 Bring The Heat Boulevard

schedule

Invalid date

70%

@ChevyMcFly I got them winning just four games lol

location_on

Fort Wayne, Indiana

schedule

Invalid date

70%

RT @NOTSCWill: Three years ago today, my favorite legal decision of all time was announced: my win over ESPN. I made this thread in 2018…

location_on

9398 Bring The Heat Boulevard

schedule

Invalid date

60%

@ForzaEnjay Good brother lol

location_on

9398 Bring The Heat Boulevard

schedule

Invalid date

60%

Lmaoo @evanfoxy 2 wins tops https://t.co/RPRhkvqzRQ

location_on

9398 Bring The Heat Boulevard

schedule

Invalid date

50%

I didn't show up to 12 but you speaking facts good 3 years of jokes https://t.co/NwgbTAIMiQ

location_on

9398 Bring The Heat Boulevard

schedule

Invalid date

50%

@ChevyMcFly I make good money but I can't get out of the lower class mindset. I figure I can do most things better… https://t.co/zonKI0XFrf

location_on

Sainte-Même, France

schedule

Invalid date

40%

Prolly 6-8 wins pee usual https://t.co/ehGWYo4GUh

location_on

9398 Bring The Heat Boulevard

schedule

Invalid date

40%

RT @HldMyWhiteClaw: Twitter winner of the day 😎 https://t.co/xN7ehPW5d0

location_on

9398 Bring The Heat Boulevard

schedule

Invalid date

40%

RT @gabbiechaccour: Me finding out I didn’t win a grit fridge @BarstoolBigCat @PardonMyTake https://t.co/IcfYYHKiQV

location_on

9398 Bring The Heat Boulevard

schedule

Invalid date

40%

Possibly the greatest kicker of all time inside 35 yards some would say opts out this is huge news. https://t.co/OWaEGLNlgU

location_on

9398 Bring The Heat Boulevard

schedule

Invalid date

40%

@ChevyMcFly how u feeling bruh? Lol

location_on

📍Jersey

schedule

Invalid date

30%

@UpperLowerClass Mechanical first electrical a bit but you tube nice

location_on

9398 Bring The Heat Boulevard

schedule

Invalid date

30%

Rewatching Band of Brothers this is the greatest series ever made bro

location_on

9398 Bring The Heat Boulevard

schedule

Invalid date

30%

Heat getting dropping by Toronto. If Leonard stayed they'd be easily the best squad

location_on

9398 Bring The Heat Boulevard

schedule

Invalid date

30%

Great flick https://t.co/kANHmteps5

location_on

9398 Bring The Heat Boulevard

schedule

Invalid date

30%

@UpperLowerClass On the lake nice

location_on

9398 Bring The Heat Boulevard

schedule

Invalid date

30%

BRUNSON WON SMH

location_on

9398 Bring The Heat Boulevard

schedule

Invalid date

30%

@ChevyMcFly Lol i got wifed up and deleted the old twitter. And went Mia since 2014

location_on

Stanton, CA

schedule

Invalid date

30%

@ChevyMcFly Good point.

location_on

Outchea

schedule

Invalid date

30%

@ForzaEnjay Just wait getting there again lol

location_on

9398 Bring The Heat Boulevard

schedule

Invalid date

30%

@ForzaEnjay Always when I'm drinking lol

location_on

9398 Bring The Heat Boulevard

schedule

Invalid date

30%

@ChevyMcFly You was wildin’ haha!!!

location_on

📍Jersey

schedule

Invalid date

30%

Dominic Rhodes the real XLI Super Bowl MVP https://t.co/jBWA9SpE5R

location_on

9398 Bring The Heat Boulevard

schedule

Invalid date

30%

@UpperLowerClass Simple electric im good at though

location_on

9398 Bring The Heat Boulevard

schedule

Invalid date

20%

RT @etanthomas36: Am I trippin ? Or does this tomato look like Larry Bird ?

location_on

9398 Bring The Heat Boulevard

schedule

Invalid date

20%

Yankees backing https://t.co/4junjXtwNb

location_on

9398 Bring The Heat Boulevard

schedule

Invalid date

20%

@ChevyMcFly Hello, thank you for your patience. That leg of the parlay should be settled at this time.

location_on

United States

schedule

Invalid date

10%

@ChevyMcFly I was like shit i never seen him heated about baseball like this haha!!

location_on

📍Jersey

schedule

Invalid date

10%

@ChevyMcFly Be safe yo

location_on

📍Jersey

schedule

Invalid date

10%

I just looked at homies profile unless he was banned he ain't know nothing lol

location_on

9398 Bring The Heat Boulevard

schedule

Invalid date

10%

@UpperLowerClass Well may ask your advice in the future I'm a visual learner show me a video I'll repeat it lol

location_on

9398 Bring The Heat Boulevard

schedule

Invalid date

-60%

RT @wojespn: Disappointing news: Orlando Magic F Jonathan Isaac has suffered a torn ACL in his left knee, source tells ESPN. Isaac missed 3…

location_on

9398 Bring The Heat Boulevard

schedule

Invalid date

-50%

@UpperLowerClass Imma grimmy middle class guy I do it or don't if I can't figure it out fuck it but I try not to pay for labor.

location_on

9398 Bring The Heat Boulevard

schedule

Invalid date

-50%

@ChevyMcFly I'm an electrical retard but I can figure out structural and chemical shit easy

location_on

Sainte-Même, France

schedule

Invalid date

-50%

RT @Fway954: Ain’t no way bra dropped 15 bands on this shit with his mouth looking that 😭😭😭😭😭 https://t.co/4Cwh9iWABX

location_on

9398 Bring The Heat Boulevard

schedule

Invalid date

-40%

LET'S FUCKING GOOOO https://t.co/XlL9TuvYkX

location_on

9398 Bring The Heat Boulevard

schedule

Invalid date

-40%

FUCK OKLAHOMA https://t.co/KzjQhtx3Nu

location_on

9398 Bring The Heat Boulevard

schedule

Invalid date

-40%

RT @Schultz975: @HolderStephen I’ll never understand this narrative. I remember getting tweets about it last year, before he missed signifi…

location_on

9398 Bring The Heat Boulevard

schedule

Invalid date

-30%

@ForzaEnjay Drink at home but yes fuck the Astericks #GoCubsGo

location_on

9398 Bring The Heat Boulevard

schedule

Invalid date

-30%

@DICK_CANNON Bill B ain't gonna be the worst it's not in his blood

location_on

9398 Bring The Heat Boulevard

schedule

Invalid date

-30%

@ChevyMcFly But if the Pats tank the season, they say he might go there. Pat's might sit out the whole season and have the worst record

location_on

Outchea

schedule

Invalid date

-30%

I GOT 20 BUCKS AND A PICKUP TRUCK A PRETTY COUNTRY GIRL SO I DON'T GIVE A FUCK https://t.co/kTuuFWDUb9

location_on

9398 Bring The Heat Boulevard

schedule

Invalid date

-20%

I've been talking Eastcoasst West, south Midwest I'll respect anyone on the map unless you wanna throw down… https://t.co/5yPit341rq

location_on

9398 Bring The Heat Boulevard

schedule

Invalid date

-20%

Stock up on ammo there's gonna be a war https://t.co/WkXfrPeXiH

location_on

9398 Bring The Heat Boulevard

schedule

Invalid date

-10%

RT @Kobe__Forever: TJ Warren drop 50 and y’all wanna question if MJ would succeed today LMAOOOOOOOOOOOOOOO

location_on

9398 Bring The Heat Boulevard

schedule

Invalid date

-10%

You could say anything no worries just laughing shit was nice

location_on

9398 Bring The Heat Boulevard

schedule

Invalid date

-10%

@ChevyMcFly I'm too old for that shit haha

location_on

Sainte-Même, France

schedule

Invalid date

-10%

Yankees are cheaters just like the Stros https://t.co/ApEEIbvzZh

location_on

9398 Bring The Heat Boulevard

schedule

Invalid date

-10%

@FDSportsbook will the Durden draw cancel my parlay?

location_on

9398 Bring The Heat Boulevard

schedule

Invalid date

-10%

@ChevyMcFly But still fuck the Asstros lol

location_on

📍Jersey

schedule

Invalid date

-10%

Shirt hard that hat even harder https://t.co/LfrKMiQWU1

location_on

9398 Bring The Heat Boulevard

schedule

Invalid date

-10%

@ChevyMcFly Dog I’m saying lol told someone to shut up and all of a sudden I’m talking shit 😭

location_on

Stanton, CA

schedule

Invalid date