50%

@__pdot @VSFHEEM okay perfect iโ€™m proud of you ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

schedule

Invalid date

40%

@kkreations____ @VSFHEEM I was talking to Heem he talking about wow

schedule

Invalid date

40%

@__pdot @kkreations____ Wow

location_on

MARVINE & VENANGO

schedule

Invalid date

30%

@__pdot I love you more ๐Ÿคž๐Ÿพโค๏ธ

location_on

Philadelphia, PA

schedule

Invalid date

30%

@__pdot @VSFHEEM oh Lol ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

location_on

somwhere with SB

schedule

Invalid date

30%

@Smokey_Babey Thatโ€™s why I love you bro โค๏ธ

schedule

Invalid date

30%

My brother @Smokey_Babey said he buying me some new overgarments I love him ๐Ÿฅฐ

schedule

Invalid date

20%

@Trell_19th Dawg wake up so at peace every morning โ˜บ๏ธ

schedule

Invalid date

20%

RT @Trell_19th: Best thing I did was leave my gig

schedule

Invalid date

20%

@VSFHEEM @RoGotti_ Heem wya we ready for nifty fifty

schedule

Invalid date

20%

I feel like cooking breakfast

schedule

Invalid date

10%

@__pdot @VSFHEEM yeah im at work but you at Mommie house so you close

location_on

somwhere with SB

schedule

Invalid date

10%

Verse 2: Pdot O] You tired? Well I'm tired too Tied like a bicycle I'm comfortable with cutting you off, cause of tโ€ฆ https://t.co/9040LVoGg4

location_on

Soweto

schedule

Invalid date

-90%

My kids be doing dumb shit like wtf I just caught Saafir spraying my fucken febreze like it was a fucken water hoseโ€ฆ https://t.co/SGSysqIsMx

schedule

Invalid date

-60%

@__pdot Yup lol and dnt got a dyke bitch on ya ass all day everyday

location_on

Erie Avenue

schedule

Invalid date

-50%

I donโ€™t think I ever wanted my taxes back so much in my life and itโ€™s crazy because it ainโ€™t shit I need to buy I just want them

schedule

Invalid date

-50%

Disapproval and withdrawal in relationships can leave you feel... More for Cancer https://t.co/D3LXvP92I0

location_on

At ya mama crib in, ATL

schedule

Invalid date

-50%

For the first time in my life I got a fucken stye on my eye wow this shit hurt well irritating

schedule

Invalid date

-40%

I gotta leave Aaron alone he gone block me on here and ig ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

schedule

Invalid date

-40%

@Liyah_91 I hate them like real bad

schedule

Invalid date

-30%

RT @____GOTTI103: TMZ be knowing you died before the doctors .

schedule

Invalid date

-30%

How many of you guys drink seltzer water? Is it nasty!? ๐Ÿคจ

location_on

Newark

schedule

Invalid date

-20%

@__pdot can you bring me lunch Iโ€™ll cash app you

location_on

somwhere with SB

schedule

Invalid date

-20%

At this point I need my taxes Verizon is wicked just for two phones a watch nd iPad https://t.co/by341PkdZj

schedule

Invalid date

-20%

RT @prettyyae: One thing about a real one, even if you disappoint me ima still be real after that!

schedule

Invalid date

-20%

@pdOT_cash_ave Same thought I had... Negative!!!!

location_on

UPTOWN.. Sommerville PHILLY,PA

schedule

Invalid date