50%

*calls mother* Me: Hey mommy happy birthday! Mom: Thanks! You can sing me Happy Birthday in person. I’m in town. Me: Wait...WHUT?!

location_on

Boston

schedule

Invalid date

50%

💁‍♀️ I want chik-fil-a 💁🏻‍♀️ I want donuts 💁‍♀️ oooh... donuts!! Mare!!! 💁🏻‍♀️ whut?! Oh yeah.. diet... LOL 🍩🍩🍩🍩🍩🤤

schedule

Invalid date

40%

RT @kareen_fern18: [Part2] BTOB "WOW" Concert version. 🔥🔥 BTOB can't do HYPE SONGS. Wait.. WHUT?!😏🔥😎 #BTOB #비투비 #MAMAVOTE #서은광 #이민혁 #이창섭…

location_on

대한민국 서울

schedule

Invalid date

30%

me yesterday: 7 am andito nako, whut? Hahaha

location_on

@mikslmc♥

schedule

Invalid date

30%

lol WHUT @KEEMSTAR @SexyEdwin @ughlightning @elijahdaniel https://t.co/UOPLp9IIH8

schedule

Invalid date

20%

RT @uniktae: saw this on my tl: 1. the last photo u saved is a killer 2. the 10th photo in ur gallery is the murdered person 3. the 5th me…

schedule

Invalid date

20%

wait whut? why pips keep on prejudicing tweets. It’s not like all things are relevant ‘bout him. y’all just creatin… https://t.co/lERKmxeRTs

location_on

🇯🇵🇵🇭

schedule

Invalid date

10%

Lmao who needs friends like these bitches like WHUT😂

schedule

Invalid date

10%

@HIMANSHU Oh my god whut?

location_on

Brooklyn, NY

schedule

Invalid date

10%

@Logic301 this is like under pressure 2, but logic is talking about all of the pressure that has happened since then. whut

location_on

Minnesota, USA

schedule

Invalid date

-50%

RT @luhlevei: AND STOP FUCKING PEOPLE UP PUP SPEAK, una palang alam niyo nang may kinalaman si Sonny Angara sa NPU Bill na yan, at alam niy…

location_on

Bani, Ilocos Region

schedule

Invalid date

-50%

the sound of construction is a bitch i tell you whut

location_on

Redmond

schedule

Invalid date

-40%

@Phil_Lewis_ Whut the actual fuck?

location_on

Brooklyn

schedule

Invalid date

-40%

holy shit, whut?

schedule

Invalid date

-20%

@brookewinters33 Whut Please quickly tell me I misunderstood "bleach enemas" Maybe even more quickly Quiiiick

location_on

www.cyndyetler.com

schedule

Invalid date

-20%

@glossdiors @tastyjeon I was just for a damn sec, contemplating if you meant bighit cosmetics and I was like... wHuT? 😂

location_on

Danmark

schedule

Invalid date

-10%

RT @OklahomaBway: “How can I be whut I ain't?” @AliStroker performs “I Cain’t Say No” from #OklahomaBway, now in previews at Circle in the…

schedule

Invalid date

-10%

RT @OklahomaBway: “How can I be whut I ain't?” @AliStroker performs “I Cain’t Say No” from #OklahomaBway, now in previews at Circle in the…

location_on

New York

schedule

Invalid date

-10%

RT @OklahomaBway: “How can I be whut I ain't?” @AliStroker performs “I Cain’t Say No” from #OklahomaBway, now in previews at Circle in the…

location_on

New York, NY

schedule

Invalid date

-10%

I’m not trying to cry in class whut https://t.co/mkTh2f6YDb

location_on

United States

schedule

Invalid date

-10%

RT @OklahomaBway: “How can I be whut I ain't?” @AliStroker performs “I Cain’t Say No” from #OklahomaBway, now in previews at Circle in the…

location_on

Hong Kong

schedule

Invalid date

-10%

RT @OklahomaBway: “How can I be whut I ain't?” @AliStroker performs “I Cain’t Say No” from #OklahomaBway, now in previews at Circle in the…

location_on

London

schedule

Invalid date

-10%

RT @OklahomaBway: “How can I be whut I ain't?” @AliStroker performs “I Cain’t Say No” from #OklahomaBway, now in previews at Circle in the…

location_on

New York, NY

schedule

Invalid date